برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تبلیغات گسترده ایتا - قیمت و خرید تبلیغ گسترده ایتا

خرید تبلیغات گسترده در ایتا
افزایش ممبر با تبلیغات 100% واقعی با کیفیت
انواع تبلیغات گسترده
تنوع در پلن ها
قیمت مناسب

 

تبلیغات گسترده ایتا چیست؟

به تبلیغاتی که همزمان در چندین کانال و گروه ایتا انجام می شود تبلیغات گسترده ایتا گفته می شود. این تبلیغات ممکن است به صورت متن، بنر، ویدیو یا پست تبلیغاتی باشد و در کانال ها یا گروه های با موضوعات یکسان یا غیر یکسان نمایش داده شود. در این شیوه تبلیغاتی کاربران در صورت تمایل عضو کانال می شوند.

ممبر جذب شده از تبلیغ گسترده ایتا واقعی و فعال است. به این شیوه تبلیغات بازدیدی ایتا هم گفته می شود. برخی انواع این تبلیغ در کانال و برخی دیگر در گروه انجام می شود اما بیشتر تبلیغ در کانال متداول است. به این شیوه، تبلیغات بازدیدی هم گفته می شود.

 

تبلیغات گسترده ایتا چیست و چگونه است؟

 

اهمیت تبلیغ گسترده ایتا

هر کانال و کسب و کاری در ایتا برای افزایش مخاطب و مشتری نیاز به تبلیغات دارد چرا که با کمک تبلیغات علاوه بر اینکه کانال، فعالیت ها، محصولات و خدمات خود را به تعداد زیادی از کاربران معرفی می کند، ممبرهای علاقمند به موضوع فعالیت ها و کسب و کار خود را جذب کرده و این ممبرها علاوه بر اینکه آمار کانال شما را بالا برده و به اعتبار آن می افزایند ممکن است از کانال شما خرید کنند.

 

انواع تبلیغات گسترده در ایتا

- تبلیغات گسترده کانال ایتا

- تبلیغات گسترده گروه ایتا

 

تبلیغات گسترده کانال ایتا

در تبلیغات گسترده کانال ایتا، تبلیغ کانال شما در چندین کانال منتشر می شود و نمایش تبلیغات تا رسیدن به تعداد بازدید سفارش داده شده ادامه پیدا می کند.

 

تبلیغات گسترده گروه ایتا

در تبلیغ گسترده گروه ایتا، تبلیغ گروه شما در چندین کانال منتشر می شود و نمایش تبلیغات تا رسیدن به تعداد بازدید سفارش داده شده ادامه پیدا می کند.

 

بازدید تبلیغات گسترده در ایتا

ممبر جذب شده از تبلیغات گسترده ایتا چون واقعی و فعال است و به اختیار عضو کانال یا گروه شده از پست ها بازدید می کند.

 

ریزش تبلیغات گسترده ایتا

ممبر جذب شده از تبلیغات گسترده در ایتا به اختیار خود عضو کانال یا گروه می شود و به اختیار خود از کانال و گروه خارج می شود و ریزش آن نامشخص است اما میزان ریزش از ممبر اجباری کمتر است.

 

کاربرد تبلیغ گسترده ایتا

تبلیغ گسترده ایتا برای معرفی کانال، برند، فعالیت ها، محصولات و خدمات و جذب مشتری کاربرد دارد.

 

تفاوت تبلیغات گسترده در ایتا با ممبر فیک

ممبر فیک غیر واقعی و غیر فعال بوده و بازدید و خرید ندارد اما ممبر تبلیغات گسترده در ایتا واقعی و اختیاری بوده و بازدید و تعامل و خرید دارد.

 

تفاوت تبلیغ گسترده ایتا با ممبر اجباری

ممبر اجباری چون بدون آگاهی و رضایت عضو کانال شده بازدید کم و ریزش بالایی دارد اما ممبر تبلیغات گسترده در ایتا به اختیار خود وارد کانال شده و بازدید و تعامل داشته و می تواند به خریدار تبدیل شود.

 

مزایای تبلیغات گسترده ایتا

- تبلیغات کانال، برند، فعالیت ها و محصولات و خدمات

- جذب ممبر واقعی و فعال

- افزایش فروش

 

معایب تبلیغ گسترده ایتا

- جذب پایین به نسبت میزان بازدید

- جذب پایین نسبت به ممبر اجباری

- هزینه بالاتر نسبت به ممبر اجباری

 

هزینه تبلیغات گسترده ایتا

همانطور که گفته شد، انواع مختلف تبلیغات گسترده ایتا وجود دارد و هزینه تبلیغ گسترده ایتا برای هر نوع با دیگری متفاوت است.

هزینه تبلیغ گسترده ایتا بستگی به موضوع، تعداد بازدید، میزان معروفیت و تعداد کانال ها یا گروه های تبلیغ کننده و میزان بازدید پست تبلیغاتی و جذب ممبر ایتا دارد. طبیعتا هر چه کانال های نمایش دهنده معروف تر و بیشتر باشند، هزینه تبلیغات در ایتا بالاتر می رود.

تعرفه تبلیغات گسترده ایتا در سایت، کانال و پنل فروش نینا لایک قابل مشاهده است.

قیمت تبلیغ گسترده ایتا به میزان جذب، زمان انجام، سرعت انجام و کیفیت ممبرها بستگی دارد. همچنین تعداد ممبرهای جذب شده در هزینه تبلیغات گسترده ایتا موثر است.

لطفا برای مشاهده قیمت تبلیغات گسترده ایتا به لیست قیمت مراجعه نمایید.

 

تبلیغات گسترده ارزان ایتا

اگر دنبال تبلیغات گسترده ارزان ایتا هستید بهتر است به جای تبلیغات گسترده در کانال های معروف و پر تعداد و خرید میزان بازدید بالا به دنبال خرید میزان بازدید پایین و نمایش دهندگان کمتر معروف باشید.

 

تبلیغات گسترده ایتا را چطور خریداری کنیم؟

 

خرید تبلیغات گسترده ایتا

خدمات تبلیغات گسترده ایتا یکی از زمینه های فعالیت نینا لایک می باشد. خرید تبلیغات گسترده ایتا بسیار آسان است. شما می توانید با ارسال پیام برای پشتیبانی آنلاین ما در پیام رسان های مختلف مشاوره لازم را دریافت کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

در حال حاضر تبلیغات گسترده ایتا انجام نمی شود و به جای آن می توانید ممبر اجباری یا تبلیغات پاپ آپ ایتا را سفارش دهید.

 

سوالات متداول

 

- برای سفارش تبلیغ گسترده ایتا چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

قبل از خرید تبلیغ گسترده ایتا بهتر است به تعرفه تبلیغ گسترده ایتا، کانال های تبلیغ کننده و موضوع آنها و میزان حدودی جذب ممبر توجه کرده و بعد تصمیم گیری کنید.

 

- ادمین یک کانال هستم. آیا به نظر شما تبلیغات گسترده کانال ایتا برایم مفید است؟

تبلیغات گسترده کانال ایتا یکی از راه های افزایش ممبر کانال می باشد. در تبلیغات گسترده کانال ایتا بنر تبلیغاتی شما در چند کانال منتشر می شود و بازدید کنندگان آن کانال ها در صورت تمایل عضو کانال شما می شوند. میزان جذب بستگی به این دارد که بنر در چه کانال هایی قرار گیرد و پست چندم نمایش داده شود. تبلیغات گسترده کانال ایتا جذب ممبر زیادی ندارد و بیشتر برای تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات و جشنواره ها و تخفیف ها مناسب است. اگر صرفا هدفتان میزان جذب ممبر بالاست، تبلیغات پاپ آپ جذب بیشتری دارد.

 

اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

خرید و پشتیبانی

شما در طول شبانه روز می توانید خرید خود را انجام دهید.
ثبت نام ورود به پنل فروش

پشتیبانی:

برای مشاوره و پشتیبانی از طریق پیام رسان های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن: 09357939573   تماس: 11 صبح تا 7 شب