برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

افزایش ممبر ایتا - بهترین روش های جذب ممبر ایتا

جذب ممبر ایتا 100% واقعی، فعال و با کیفیت
انواع شیوه های افزایش ممبر در ایتا
تنوع در پلن ها
قیمت مناسب
بهترین روش افزایش ممبر در ایتا

 

عنوان قیمت (تومان) خرید
ممبر اجباری ایتا
هر 100 ممبر ایتا 15,000 تومان - هر 1000 ممبر ایتا 150,000 تومان - ظرفیت تا 30 کا
15,000
تبلیغات پاپ آپ ایتا
جذب بین 100 تا 2200
290,000 تا 2,560,000
تبلیغات نوتیفیکیشن
10 هزار تا 1 میلیون ارسال - جذب نامشخص
20,000 تا 1,900,000
تبلیغات پین
جذب بین 100 تا 1700
800,000 تا 3,500,000
تبلیغات گسترده
جذب برای 100 کا بازدید بین 100 تا 500
700,000 تا 2,400,000

 

افزایش ممبر ایتا چیست؟

ممبر به معنای عضو ایتا است و اعضای کانال و گروه ایتا را ممبرها تشکیل می دهند. به بالا بردن تعداد ممبرها افزایش ممبر ایتا گفته می شود که معمولا از دو طریق افزودن ممبر ایتا به صورت اجباری و جذب ممبر ایتا به صورت اختیاری انجام می شود.

 

افزایش ممبر ایتا چیست و چگونه اضافه می شود؟

 

اهمیت افزایش ممبر ایتا

ایتا یکی از شبکه های اجتماعی پر مخاطب و پر کاربرد در ایران است و میلیون ها نفر فعالیت های روزانه خود از دریافت آموزش و اخبار و اطلاعات تا ارتباط با دیگران را بر بستر ایتا انجام می دهند، به همین خاطر بستر مناسبی برای فعالیت و تبلیغات کسب و کارها می باشد.

امروزه یکی از نشانه های معروف بودن و محبوب بودن کانال، تعداد ممبرهای آن می باشد و هر چه این تعداد بیشتر باشد نشانه آن است که افراد بیشتری به کانال اعتماد کرده و محتوای آن را دنبال می کنند. به همین علت صاحبان کسب و کار و مدیران کانال تلاش می کنند تا با افزایش ممبر ایتا بر آمار ممبرها و اعتبار کانال بیفزایند.

 

رشد کانال و گروه با افزایش ممبر ایتا

تولید محتوای جذاب و تعامل با دیگران در کنار سایر روش های افزایش ممبر ایتا می تواند رشد کانال و گروه را سریع تر کند.

 

انواع شیوه های افزایش ممبر ایتا

شیوه های مختلفی برای افزایش ممبر ایتا وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. به جز ممبر فیک که واقعی و فعال نیست از سایر انواع ممبر و تبلیغات می توان برای جذب ممبر واقعی استفاده کرد.

 

افزایش ممبر فیک ایتا

این نوع ممبر واقعی نیست و معمولا با شماره های مجازی و به وسیله برنامه و ربات به صورت انبوه ساخته می شود. ممبر فیک ایتا غیر فعال بوده و بازدید ندارد و به جز افزایش تعداد آمار خاصیت دیگری ندارد.

 

افزایش ممبر اجباری ایتا

ممبر اجباری معمولا به وسیله برنامه هایی که در قبال عضویت کاربر در کانال و گروه امتیاز و جایزه می دهند اضافه می شود. ممبر اجباری واقعی بوده و بازدید کم و ریزش بالا دارد.

 

افزایش ممبر اختیاری ایتا

ممبر اختیاری واقعی بوده و از طریق تبلیغات جذب کانال می شود. از پست ها بازدید کرده و ریزش کمی دارد. در ادامه با انواع تبلیغات بیشتر آشنا می شوید.

 

جذب ممبر ایتا با تبلیغات پاپ آپ

در این شیوه کانال برای کاربران ارسال می شود و کانال ایتا شما برای کاربرانی که آنلاین هستند باز شده و کانال شما بر روی صفحه گوشی یا تبلت نمایش داده می شود و کاربرانی که تمایل داشته باشند عضو کانال می شوند.

ممبرهای جذب شده واقعی و فعال اند و از پست ها بازدید می کنند و ممکن است از شما خرید کنند.

 

جذب ممبر ایتا با تبلیغات نوتیفیکیشن

در این شیوه متن یا تصویر تبلیغ شما به صورت نوتیفیکیشن یا اعلان برای کاربران ارسال می شود و در قسمت نوتیفیکیشن گوشی و تبلت آنها قابل مشاهده است و در صورتی که کاربر روی آن کلیک یا آن را لمس کند کانال شما برای وی باز شده و در صورت تمایل عضو کانال می شود.

این روش برای اطلاع رسانی و تبلیغات مناسب است و جذب بالایی ندارد. ممبرهای جذب شده واقعی و فعال اند.

 

جذب ممبر در ایتا با تبادلات

در این شیوه دو یا چند کانال، لینک یا بنر تبلیغاتی دیگری را در کانال خود منتشر می کنند و ممبرهای هر کانال تبلیغ دیگری را می بینند و در صورت تمایل عضو کانال دیگر می شوند. ممبرهای جذب شده واقعی و فعال اند.

 

جذب ممبر ایتا با تبلیغ پین

در این شیوه کانال شما با عنوان تبلیغات در بالای لیست کانال ها و چت ها برای استفاده کنندگان از پروکسی نمایش داده می شود و کاربران در صورت تمایل وارد کانال شده و در صورت پسندیدن عضو کانال می شوند. ممبرهای جذب شده واقعی و فعال اند.

 

جذب ممبر ایتا با تبلیغ در کانال

برخی کانال های پر بازدید ایتا آگهی می پذیرند. در این شیوه بنر تبلیغاتی کانال یا گروه شما در کانالی که اقدام به درج تبلیغات می کند نمایش داده می شود و بازدید کنندگان در صورت تمایل عضو کانال می شوند. ممبرهای جذب شده واقعی و فعال اند.

 

جذب ممبر ایتا با تبلیغ در گروه

گروه های پر مخاطبی هستند که تبلیغات می پذیرند. در این شیوه بنر تبلیغاتی کانال یا گروه شما در گروهی که اقدام به درج تبلیغات می کند نمایش داده می شود و بازدید کنندگان در صورت تمایل عضو کانال یا گروه می شوند. ممبرهای جذب شده واقعی و فعال اند.

 

جذب ممبر ایتا با تبلیغات گسترده

در این روش بنر تبلیغاتی شما در چندین کانال یا گروه قرار می گیرد و بازید کنندگان این کانال ها یا گروه ها در صورت تمایل عضو کانال یا گروه شما می شوند. ممبرهای جذب شده واقعی و فعال اند.

 

جذب ممبر در ایتا با تبلیغات انبوه

در این روش بنر تبلیغاتی شما به صورت انبوه به صورت پیام خصوصی به پی وی افراد ارسال می شود و کاربران آن را می بینند و در صورت تمایل عضو کانال شما می شوند. ممبرهای جذب شده واقعی و فعال اند.

 

افزایش ممبر کانال ایتا

هر کانالی برای رشد به ممبر واقعی احتیاج دارد. با افزايش ممبر كانال ایتا، تعداد دنبال کنندگان، مخاطبان و بازدید کنندگان کانال بالا می رود. در صورت جذاب بودن محتوای کانال، بازدید کنندگان پست ها را برای دیگران می فرستند و همین امر می تواند به جذب بیشتر ممبر کمک کند. همچنین هر چه تعداد ممبرهای کانال شما بیشتر باشد احتمال افزایش فروش محصولات و خدمات شما بیشتر می شود.

 

افزایش ممبر گروه ایتا

هر گروهی برای رشد به ممبر واقعی احتیاج دارد. با افزایش ممبر گروه ایتا، تعداد دنبال کنندگان، مخاطبان و بازدید کنندگان گروه بالا می رود. در صورتی که محتوای گروه برای مخاطبان جذاب باشد، آنها پست ها را برای دیگران هم می فرستند و همین امر می تواند به جذب بیشتر ممبر کمک کند. همچنین هر چه تعداد ممبرهای گروه شما بیشتر باشد احتمال افزایش فروش محصولات و خدمات شما بیشتر می شود.

 

تفاوت افزایش ممبر فیک ایتا با ممبر اجباری

ممبر فیک واقعی و فعال نیست و بازدید ندارد. اما ممبر اجباری واقعی است اما چون به اختیار خود عضو نشده بازدید کم و ریزش بالا دارد.

 

تفاوت افزایش ممبر اجباری ایتا با ممبر اختیاری

ممبر اجباری بدون اجازه عضو کانال می شود و به همین خاطر بازدید کم و ریزش زیاد دارد اما ممبر اختیاری با تبلیغات و به اختیار خود عضو کانال می شوند و نسبت به ممبر اجباری بازدید بیشتر و ریزش کمتری دارند.

 

تفاوت افزایش ممبر اختیاری ایتا با ممبر فیک

ممبر فیک واقعی و فعال نیست و بازدید ندارد اما ممبر اختیاری بازدید و تعامل دارد و ممکن است از شما خرید کند.

 

مزایای افزایش ممبر ایتا

- افزایش اعتبار کانال و گروه: هر چه تعداد ممبرهای کانال و گروه بالاتر رود میزان اعتبار آن هم بیشتر می شود.

- افزایش اعتماد مخاطبان: تعداد ممبرهای بیشتر باعث اعتماد بیشتر مخاطبان و بازدید کنندگان می شود. همین افزایش اعتماد مخاطب می تواند ممبرهای واقعی بیشتری را به عضویت در کانال شما ترغیب کند.

- افزایش اشتراک گذاری محتوا: افزایش ممبرها احتمال اینکه افراد بیشتری پست های شما را با دیگران به اشتراک بگذارند را افزایش می دهد. همین امر می تواند ممبرهای بیشتری را جذب کانال شما کند.

- افزایش فروش: هر چه تعداد ممبرهای واقعی کانال شما بیشتر شود احتمال اینکه افراد بیشتری از شما خرید کنند بیشتر می شود.

 

افزایش ممبر رایگان ایتا

اگر طرفدار افزایش ممبر ایتا رایگان هستید بهتر است به سراغ تبادلات ایتا بروید.

 

افزایش ممبر ارزان ایتا

در صورتی که دنبال افزایش ممبر ایتا ارزان هستید، اولین انتخاب شما می تواند ممبر فیک باشد. این نوع ممبر ارزان است اما غیر واقعی و غیر فعال است و هر زمان الگوریتم های ایتا آن را به عنوان ممبر فیک تشخیص دهند حذف می شود. اما برای ایتا ممبر فیک وجود ندارد و به جای آن می توانید ممبر اجباری را انتخاب کنید.

ممبر اجباری نسبت ممبر اختیاری، ممبر ارزانی است ولی بازدید کم و ریزش بالایی دارد.

تبلیغات نوتیفیکیشن در میان انواع تبلیغات هزینه کمتری دارد.

 

ممبر ایتا را چطور خریداری کنیم؟

 

خرید ممبر ایتا

خدمات افزایش ممبر ایتا یکی از زمینه های فعالیت نینا لایک می باشد. خرید ممبر ایتا بسیار آسان است.

شما با عضویت در پنل فروش به راحتی می توانید به تعداد مورد نیاز خود ممبر فیک و اجباری را ثبت کنید. سفارش ها به صورت خودکار انجام شده و ممبرها به کانال و گروه شما اضافه می شود.

همچنین برای تبلیغات شما می توانید با ارسال پیام برای پشتیبانی آنلاین ما در پیام رسان های مختلف مشاوره لازم را دریافت کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

 

سوالات متداول

 

بهترین شیوه جذب ممبر در ایتا چیست؟

شیوه های مختلفی برای جذب ممبر ایتا وجود دارد که هر کدام مخاطبان خود را دارد و هر روشی برای جذب بخشی از ممبرها مفید است. اما اگر به نسبت جذب و قیمت حساب کنم تبلیغات پاپ آپ به صرفه تر است.

 

برای افزایش ممبر کانال ایتا کدام روش را توصیه می کنید؟

برای افزایش ممبر در کانال ایتا همه روش های گفته شده در بالا را می توان انجام داد اما ممبر اجباری، تبلیغات پاپ آپ، پین و تبلیغ در کانال و گروه و تبلیغات گسترده جذب بیشتری دارد.

 

من کانال فروشگاهی دارم و دنبال جذب ممبر برای کانال ایتا هستم به نظر شما بهتر است کدام روش را انتخاب کنم؟

با توجه به اینکه کانال شما فروشگاهی است شما باید شما باید دنبال جذب ممبر واقعی ایتا باشید تبلیغات پاپ آپ، پین و تبلیغ در کانال و گروه و تبلیغات گسترده برای جذب ممبر کانال ایتا مناسب است اما در کنار آن نیاز به اطلاع رسانی نیز دارید که تبلیغات انبوه و تبلیغات نوتیفیکیشن نیز توصیه می شود. ممبر اجباری هم می تواند برای شما مفید باشد.

 

تازه کانال زده ام، برای افزایش ممبر در ایتا از کجا شروع کنم؟

برای بالا بردن ممبر ایتا اولین گام تولید محتوای جذاب و مستمر است چون جذابیت محتوا در جذب و ماندگاری ممبر موثر است. برای ابتدای کار تبادل، پاپ آپ و ممبر اجباری مفید است.

 

تفاوت ممبرگیری ایتا با اد ممبر ایتا چیست؟

اصلاحات مختلفی برای افزایش ممبر ایتا به کار می رود که همه آنها در نهایت یک هدف را دنبال می کند و به یک معناست. افزایش ممبر ایتا، جذب ممبر ایتا، بالا بردن ممبر ایتا، افزودن ممبر ایتا، اد ممبر ایتا، اد زدن ممبر ایتا، گرفتن ممبر ایتا و ممبرگیری ایتا همه هم معنی هستند فقط گاهی جذب ممبر در ایتا برای ممبر اختیاری و اد ممبر در ایتا برای ممبر اجباری به کار می رود.

 

- خرید ممبر برای ایتا از چه راه هایی ممکن است؟

خرید ممبر ایتا از راه های سایت افزایش ممبر ایتا، پنل افزایش ممبر ایتا و ربات افزایش ممبر ایتا انجام می شود. یکی از فعالیت های ما در نینا لایک فروش ممبر ایتا می باشد. شما می توانید از طریق سایت نینا لایک یا پنل فروش ما، خرید خود را انجام دهید.

 

اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

خرید و پشتیبانی

شما در طول شبانه روز می توانید خرید خود را انجام دهید.
ثبت نام ورود به پنل فروش

پشتیبانی:

برای مشاوره و پشتیبانی از طریق پیام رسان های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن: 09357939573   تماس: 11 صبح تا 7 شب