برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

7 روش افزایش فالوور روبیکا - رشد پیج روبینو با افزایش فالوور روبینو

افزایش فالوور روبیکا به این علت که در رشد پیج روبینو موثر است به یکی از دغدغه های جدی ادمین های روبیکا تبدیل شده است. برای افزایش فالوور روبینو همراه ما باشید تا با انواع روش های جذب فالوور روبینو و هزینه های آن آشنا شویم.

 

چرا افزایش فالوور روبیکا مهم است؟


اهمیت افزایش فالوور روبیکا

روبیکا با 17 میلیون کاربر فعال روزانه و 45 میلیون کاربر فعال ماهانه بستر مناسبی برای فعالیت و رشد کسب و کارها می باشد. روبیکا امکان ایجاد پیج روبینو را برای کاربران خود فراهم ساخته است. پیج روبینو روبیکا شبیه اینستاگرام می باشد.

پیج های زیادی با موضوعات مختلف ایجاد شده و با توجه به اینکه افزایش فالوور روبیکا باعث افزایش اعتبار و محبوبیت و رشد پیج آنها می شود، به دنبال جذب فالوور در روبیکا می باشند تا رشد پیج آنها سرعت گرفته و محصولات و خدماتشان بیشتر دیده شود.


فالوور روبیکا چیست؟

به اکانت هایی که عضو پیج روبینو شما می شوند و پست های شما را دنبال می کنند، فالوور روبیکا یا فالوور روبینو گفته می شود. برای افزایش تعداد فالوور در روبیکا روش های مختلفی وجود دارد. در ادامه چند راه جذب فالوور روبیکا را به شما معرفی می کنیم و شما را با انواع روش افزایش فالوور در روبیکا آشنا می کنیم.

 

معرفی انواع شیوه های افزایش فالوور روبیکا


فالوور فیک روبینو

اگر در گذشته در شبکه های اجتماعی فعال بوده اید حتما با نام فالوور فیک آشنایی دارید. فالوور فیک به فالووری گفته می شود که به صورت سیستمی و انبوه با استفاده از نرم افزار و ربات ایجاد شده و معمولا نام کاربری و اسم های نامشخص و نامفهمومی دارند. پروفایل این دنبال کنندگان معمولا بیوگرافی و عکس ندارد و به نام فالوور جعلی یا آفلاین هم معروفند. چرا که این دنبال کنندگان همیشه آفلاین و غیر فعال بوده و به جز بالا بردن آمار فالوورها هیچ تاثیر و خاصیت دیگری ندارند.

روزگاری این فالوورها بسیار متداول بود اما با توجه به اینکه الگوریتم های شبکه های اجمتاعی امکان شناسایی این فالوورها را دارند و ریسک استفاده از این فالوورها برای پیج ها بالا رفته، امروزه فالوور غیر فعال جای فالوور فیک روبیکا را گرفته است. توصیه می شود برای افزایش فالوئر روبیکا به جای دنبال کننده های جعلی از این نوع فالور استفاده کنید.

 

تفاوت فالوور فیک روبیکا و فالوور واقعی روبیکا


اد اجباری فالوور واقعی غیر فعال روبیکا

همانطور که در بالا گفتیم با پیشرفت الگوریتم های شبکه های اجمتاعی فالوور فیک به حاشیه رفته و دنبال کنندگان واقعی تر جای آن را گرفتند که شناسایی شان دشوارتر است. این اکانت ها دیگر به صورت سیستمی و انبوه ساخته نمی شوند. نام و نام کاربری مشخص و بیوگرافی و عکس پروفایل دارند و مانند کاربر عادی به نظر می رسند و حتی تعدادی از آنان در پیج خود پست نیز گذاشته اند. این دنبال کنندگان هم برای مصارف تجاری با هدف افزایش آمار فالوور، بازدید و لایک پس از ثبت سفارش ایجاد شده و فعالیت خاصی ندارند. البته ممکن است فالوور فعال روبیکا هم در بین آنها پیدا بشود.

اد اجباری فالوور واقعی غیر فعال جزو شیوه های کم هزینه برای افزایش فالوور پیج روبیکا بوده و معمولا از طریق ربات یا پنل به پیج اضافه می شود.

اگر دنبال پنل افزایش فالوور روبیکا هستید از اینجا ثبت نام کنید و به تعداد مورد نظر فالوور خود را سفارش دهید.


فالوور تبادل

یک روش مناسب برای افزایش فالوور روبیکا، تبادل دنبال کننده بین پیج ها می باشد. به این صورت که ادمین پیج هایی که تعداد اعضایشان به هم نزدیک است با یکدیگر ارتباط گرفته و پیج دیگر را به دنبال کنندگان خود معرفی می کنند یا یک پست تبلیغاتی از پیج دیگر در پیج خود منتشر می کنند. بدین ترتیب دنبال کنندگان هر کدام از این صفحات، با پیج دیگر آشنا شده و در صورت تمایل عضو آن پیج می شود. بدین صورت فالوورهای واقعی و فعال به صورت اختیاری به پیج اضافه می شوند و روش مناسبی برای جذب فالور روبیکا به شمار رود.

 

از فالوور تبلیغات روبیکا غافل نشوید


فالوور تبلیغات

یکی از راه های موثر در جذب فالوور روبیکا تبلیغات است. تبلیغ در روبینو انواع مختلفی دارد روشی مناسب برای جذب فالوور فعال و واقعی می باشد. در ادامه با انواع شیوه های تبلیغ در روبینو آشنا می شویم.


تبلیغات پین روبیکا

در این روش، که به تبلیغات داخلی روبیکا هم معروف است تبلیغ پیج در بالای لیست کانال ها و چت ها قرار می گیرد و کاربران با کلیک بر روی آن به صفحه شما هدایت شده و در صورت تمایل پیج شما را فالو می کنند.

تعرفه تبلیغات پین بین 60 تا 78 میلیون تومان بوده و برای بسیاری از کسب و کارها و پیج ها این شیوه افزایش فالور روبیکا، مقرون به صرفه نیست.

فالوورهای جذب شده در تبلیغات روبیکا واقعی و فعال هستند.


تبلیغات در پیج

در روبیکا پیج های زیادی با موضوعات مختلف راه اندازی شده و فعالند. بعضی از این پیج ها تبلیغات می پذیرند و بنر تبلیغاتی پیج شما را به صورت ساعتی یا روزانه در پیج خود قرار می دهند. دنبال کنندگان آن پیج، تبلیغ شما را دیده و در صورت تمایل وارد پیج شما شده و آن را دنبال می کنند. هزینه تبلیغات در پیج روبینو بسته به تعداد فالوور، میزان بازدید و موضوع پیج تبلیغ کننده متفاوت است.

فالوورهای جذب شده در تبلیغات پیج روبینو واقعی و فعال هستند.


تبلیغات گسترده روبینو

تبلیغات گسترده، تبلیغ در پیج است و تبلیغ شما به جای یک پیج در چند پیج انجام می شود. این صفحات ممکن است با موضوعات مختلف یا یکسان از معروف تا غیر معروف و از پر فالوور و تا کم فالوور را در بر گیرد. تبلیغ معمولا به میزان ساعت سفارش داده شده در پیج ها نمایش داده می شود و فالوورهای جذب شده تبلیغ گسترده واقعی و فعال به حساب می آیند. این روش نیز برای افزایش فالوور روبینو مناسب می باشد.


تبلیغات پاپ آپ روبینو

در تبلیغات پاپ آپ روبینو، تبلیغات شما به چند صد هزار نفر ارسال شده و هر کدام آنلاین باشند، پیج روبینوی شما بر روی صفحه نمایش گوشی یا تبلت آنها باز شده و پیج شما را می بینند و در صورت تمایل و اختیاری شما را فالو می کنند. فالوور پاپ آپ روبینو به نسبت جذب و قیمت جزو بهترین شیوه های تبلیغ روبینو برای افزایش فالوور فعال پیج روبینو به حساب می آید.

فالوورهای جذب شده از تبلیغ پاپ آپ واقعی و فعال به شمار می آیند.

برای کسب اطلاعات بیشتر این شیوه تبلیغات و هزینه های آن اینجا را مطالعه کنید: تبلیغات پاپ آپ روبیکا


در این مطلب با روش های جذب فالوور پیج روبیکا آشنا شدیم و یاد گرفتیم چگونه فالوور پیج روبینو را افزایش دهیم. در ادامه سوالات متداول را با هم مرور می کنیم. اگر در زمینه جذب فالوور پیج روبیکا نظر یا سوالی داشتید، از فرم نظرات برای ما ارسال کنید. ما به سوالات شما در اولین فرصت پاسخ می دهیم.


سوالات متداول

* فالوور فیک یا واقعی غیر فعال روبیکا چگونه به پیج اضافه می شود؟

برای جذب فالوور فیک یا غیر فعال روبینو از این روش ها استفاده می شود:

سایت افزایش فالوور روبیکا

ربات افزایش فالوور روبیکا

برنامه افزایش فالوور روبیکا

پنل افزایش فالوور روبیکا


* برای افزایش فالوور روبیکا پیج باید عمومی باشد یا خصوصی؟

برای جذب فالوئر روبیکا، پیج باید عمومی باشد.


* راه های افزایش فالوور در روبیکا چیست؟

برای جذب فالوور فعال تبادل و تبلیغات راه های مناسبی است همچنین امکان اد کردن فالوور غیر فعال نیز وجود دارد.


* بهترین روش افزایش فالوور پیج روبیکا چبیست؟

راه خارق العاده ای برای افزایش فالوور روبینو جز تولید محتوای جذاب، به روز رسانی پیوسته و همچنین تبلیغات وجود ندارد. این اصل طلایی را هم به خاطر بسپارید که اگر محتوای جذاب نداشته باشید فالوورهای جذب شده سریع پیج را ترک کرده و هزینه انجام شده برای تبلیغات به هدر می رود.


* تبادل چیست؟

تبادل، یکی از روش های جذب فالوور در روبیکا می باشد که پیشتر توضیح مفصلی درباره آن داده شده است.


* برای افزایش فالوور پیج روبیکا آیا می توان از روش های مختلف استفاده کرد یا فقط باید یک شیوه را دنبال کرد؟

بله برای جذب فالوور روبیکا از همه روش ها بنا به نیاز و سلیقه خود می توانید استفاده کنید.


* برای افزایش فالوور برای پیج روبیکا شما چه روشی را توصیه می کنید؟

اگر به دنبال جذب فالوور فعال هستید، تولید محتوای جذاب و تبلیغات. اگر فعال بودن فالوورها برایتان اهمیتی ندارد، اد فالوور هم می تواند آمار فالوور شما را بیشتر کند.


* بهترین و مقرون به صرفه ترین راه بالا بردن فالوور در روبیکا چیست؟

بهترین راه افزایش فالوور روبیکا تبلیغات پاپ است، چون هم سریع انجام می شود، هم مقرون به صرفه است و هم فالوور واقعی جذب می شود.


* فالوور روبیکا با فالوور روبینو چه تفاوتی دارد.

هیچ تفاوتی ندارند. روبینو یکی از سرویس های روبیکاست و گاهی فالوور روبینو روبیکا هم گفته می شود.

همچنین در نگارش گاهی به جای فالوور روبیکا، فالور روبیکا یا فالوئر روبیکا هم به کار می رود یا به جای فالوور روبینو، فالور روبینو یا فالوئر روبینو نوشته می شود.

همه موارد زیر معادل هم و به معنای افزایش دنبال کننده روبیکا هستند.

افزایش فالوور روبیکا معادل: افزایش فالور روبیکا، افزایش فالوئر روبیکا

افزایش فالوور روبینو معادل: افزایش فالور روبینو، افزایش فالوئر روبینو

افزایش فالوور روبینو روبیکا معادل: افزایش فالور روبینو روبیکا، افزایش فالوئر روبینو روبیکا

همه موارد زیر هم معادل هم و به معنای جذب دنبال کننده روبیکا هستند.

جذب فالوور روبیکا معادل: جذب فالور روبیکا، جذب فالوئر روبیکا

جذب فالوور روبینو معادل: جذب فالور روبینو، جذب فالوئر روبینو

جذب فالوور روبینو روبیکا معادل: جذب فالور روبینو روبیکا، جذب فالوئر روبینو روبیکا

همچنین همه این موارد معادل هم و به معنای دنبال کننده جعلی روبیکا هستند: فالوور فیک روبیکا معادل: فالور فیک روبیکا، فالوئر فیک روبیکا، فالوور فیک روبینو، فالور فیک روبینو، فالوئر فیک روبینو

جذب فالوور واقعی روبیکا، جذب فالور واقعی روبیکا، جذب فالوئر واقعی روبیکا، جذب فالوور واقعی روبینو، جذب فالوئر واقعی روبینو و جذب فالور واقعی روبینو هم معادل هم و به معنای جذب دنبال کننده واقعی روبیکا می باشد.

 

منبع: ایسنا و دیجیاتو

 

اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
تاریخ: 1402/5/26 - 00:48:35
نام: کامران
دنبال آموزش جذب فالوور در روبیکا می گردم، میشه در این زمینه هم آموزش بدهید؟
----
پاسخ:
ما در این مطلب 7 روش افزایش فالوور روبیکا را معرفی کردیم. مطالب بیشتر و آموزش هایی نیز در زمینه جذب فالوور در روبیکا به زودی بر روی سایت منتشر می کنیم.
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

خرید و پشتیبانی

شما در طول شبانه روز می توانید خرید خود را انجام دهید.
ثبت نام ورود به پنل فروش

پشتیبانی:

برای مشاوره و پشتیبانی از طریق پیام رسان های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن: 09357939573   تماس: 11 صبح تا 7 شب