برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

خرید ممبر فیک ایتا - افزایش ممبر فیک بدون ریزش و کم ریزش ایتا

همه چیز درباره ممبر فیک بدون ریزش
خرید ممبر فیک ایتا
انواع ممبر فیک ایتا
چگونه ممبر فیک ایتا بزنیم
مزایای ممبر فیک ایتا
هزینه ممبر فیک ایتا

 

تعداد ممبر قیمت (تومان) خرید
100 ممبر 20,000
200 ممبر 40,000
300 ممبر 60,000
500 ممبر 100,000
1K ممبر 200,000
2K ممبر 400,000
3K ممبر 600,000
5K ممبر 1,000,000

 

ممبر فیک ایتا چیست؟

ممبر فیک ترکیبی از کلمات ممبر به معنای عضو و فیک به معنای تقلبی و جعلی است. ممبر فیک ایتا به اعضای جعلی، غیر واقعی و بی اعتبار ایتا گفته می شود. به این نوع ممبر چون تعامل و بازدیدی ندارد، ممبر آفلاین هم می گویند.

 

ممبر فیک ایتا چیست و چگونه اضافه می شود؟

 

تفاوت ممبر واقعی و ممبر فیک ایتا

تعریف های مختلفی برای ممبر ایتا فیک وجود دارد اما به زبان ساده می توان گفت شخصی که با شماره حقیقی و فعال سیم کارت خود عضو ایتا می شود و فعالیت های روزمره و مورد نیاز خود را در این پیام رسان انجام می دهد ممبر واقعی ایتا محسوب می شود. اما اکانتی که با شماره مجازی یا غیرفعال عضو ایتا می شود و فعالیت خاصی در ایتا ندارد و فعال نیست ممبر فیک ایتا می گویند.

 

اهمیت ممبر فیک ایتا

یکی از نشانه های محبوبیت و معروفیت کانال و گروه ایتا تعداد اعضای آن است و هر چه این تعداد بالاتر باشد مخاطب این احساس را دارد که اعتبار کانال بیشتر است. ممبر فیک اگرچه واقعی نیست و فعالیتی ندارد اما باعث افزایش آمار کانال می شود و به اعتبار کانال می افزاید به همین خاطر اغلب مدیران کانال ها به دنبال افزایش ممبر فیک کانال خود هستند تا اعتبار کانال و اعتماد مخاطبان به آن را افزایش دهند. اگر شما هم به دنبال ممبر فیک برای ایتا هستید در ادامه با ما همراه باشید.

 

انواع ممبر ایتا فیک

اگر برای شما این سوال بوجود آمده باشده باشد که چند نوع ممبر فیک کانال ایتا و ممبر فیک گروه ایتا داریم؟ بهتر است بدانید که تعریف های مختلفی برای ممبر فیک در ایتا وجود دارد. در حال حاضر ایتا ممبر فیک ندارد اما ممکن است در آینده ممبرهای مختلفی معرفی شوند که برخی از آنها را بتوان در دسته ممبرهای فیک یا جعلی جای داد.

 

ممبر فیک ایتا با شماره مجازی

ممبر فیک معمولا با شماره مجازی سایر کشورها توسط ربات و نرم افراز و به صورت انبوه ساخته می شود، نام و نام کاربری از یک سری حروف و اعداد که به صورت اتفاقی به صورت نامفهوم کنار هم قرار گرفته تشکیل شده، عکس پروفایل و بیو ندارد. این نوع ممبر فعال نیست و از پست ها بازدید نمی کند، کلا برای مقاصد تجاری ایجاد شده و به وسیله ربات کنترل می شود.

برخی نیز یک یا چند اکانت ناشناس با شماره مجازی برای خود می سازند، این اکانت ها نیز اگر عضو کانالی شوند چون فعال نیستند و محتوای کانال را دنبال نمی کنند، می توان ممبر فیک به شمار آورد.

این ممبرها چون فعال نیستند خودشان از کانال یا گروه خارج نمی شوند اما هر زمان الگوریتم های ایتا آنها را به عنوان ممبر فیک شناسایی کند از کانال و گروه حذف می کند.
ایتا اجازه ساخت اکانت با شماره مجازی را نمی دهد به همین خاطر ایتا ممبر فیک ندارد.

 

سایر انواع ممبر فیک ایتا

نوعی ممبر واقعی هم وجود دارد که به دلیل غیر فعال بودن، برخی آن را جزو ممبر فیک دسته بندی می کنند.

اکانت هایی که با شماره های دوم و سوم به عنوان اکانت ناشناس یا فرعی توسط افراد واقعی ساخته می شوند اما عملا فعالیت خاصی ندارند و صرفا برای عضو شدن در کانال یا گروه ساخته می شوند.

 

بازدید ممبر فیک ایتا

به طور کلی ممبرفیک ایتا، غیر فعال است و بازدید ندارد.

 

ریزش ممبر فیک ایتا

کلا ممبر ایتا فیک ماندگاری زیادی ندارد و الگوریتم های پیام رسان ها از جمله ایتا به صورت دوره ای آنها را شناسایی و حذف می کنند. پس در عمل ممبر فیک بدون ریزش نداریم و صرفا بحث زمان احتمالی ریزش است که بستگی به عملکرد الگوریتم های ایتا دارد.

در مجموع ماندگاری ممبرهای فیک و واقعی غیرفعال ایتا بین یکی دو ماه تا چند ماه بیشتر نیست و ممبر فیک مادام العمر و بدون ریزش وجود ندارد.

 

تشخیص ممبر فیک ایتا

با توجه به اینکه لیست ممبرهای ایتا برای اعضای آن نمایش داده نمی شود پس نمی توان با مشاهده ممبرها به فیک بودن یا نبودن آن پی برد. اما با مشاهده رشد سریع آمار و پس از یک بازه زمانی حذف تعداد زیادی از اعضا می توان پی برد که اینها ممبر فیک یا اجباری بوده است.

از میزان آمار بازدید پست ها هم می توان به فیک بودن یا نبودن ممبرها پی برد. به طور مثال کانالی که 10 هزار عضو دارد طبیعی است که پست های آن حدود 2 تا 3 هزار بازدید شود و اگر این میزان بازدید بسیار پایین بود می توان حدس زد که شاید ممبر فیک به کانال اضافه شده باشد اما طبیعتا با توجه به احتمالات گوناگون به طور یقین نمی توان از این قضیه مطمئن بود.

 

چگونه ممبر فیک ایتا بزنیم

دو روش برای اضافه کردن ممبر فیک ایتا به کانال و گروه وجود دارد. در روش اول باید حوصله به خرج دهید و یکی یکی ممبر فیک بسازید و سپس به کانال اضافه کنید. این روش نیاز به صبر و حوصله دارد و اگر فرصتی برای این کار ندارید می توانید اقدام به خرید ممبر فیک ایتا کنید.

 

چرا باید ممبر فیک ایتا بخریم؟

همانطور که می دانید بهترین روش برای افزایش ممبر ایتا تولید محتوای جذاب و تعامل با مخاطبان و تبلیغات است. اما جذب مخاطب در ابتدای راه اندازی کانال با وجود مخاطبان انگشت شمار و رساندن اعضا از صفر به هزار ممبر بسیار مشکل است. به همین خاطر کانال ها معمولا در ابتدای کار یکی دو کا ممبر فیک یا اجباری می زنند تا آمار اولیه را به حد قابل قبولی برای مخاطبان برسانند و اعتماد اولیه مخاطبان واقعی را برای عضویت در کانال جلب کنند سپس اقدام به تبلیغات و جذب ممبر واقعی می کنند.

با توجه به اینکه ساخت ممبر فیک و اضافه کردن آن به کانال یا گروه بسیار زمانبر و طاقت فرساست و به روزها و ماه ها زمان نیاز دارد، با توجه به قیمت مناسب ممبر فیک و اجباری، اگر قصد افزایش ممبر را دارید روش منطقی آن است که اقدام به خرید ممبر فیک کرده و وقت خود را صرف تولید محتوا و تعامل با دیگران کنید.

 

تفاوت ممبر فیک و ممبر واقعی ایتا

 

تفاوت ممبر اجباری و ممبر ایتا فیک

ممبر ایتا فیک غیر فعال است و بازدید ندارد اما ممبر اجباری واقعی بوده و بازدید کم و ریزش بالایی دارد و برخی نیز ممکن است به دنبال کننده کانال تبدیل شده و تعامل و خرید کنند.

 

تفاوت ممبر اختیاری و ممبر فیک در ایتا

ممبر اختیاری، ممبری واقعی است که یک نفر پشت آن است و به اختیار خود عضو کانال و گروه می شود به همین خاطر محتوای کانال و گروه را دنبال کرده و تعامل و بازدید دارد. اما فیک ممبر ایتا تعامل و بازدید ندارد.

 

مزایای ممبر فیک ایتا

- هزینه پایین تر نسبت به ممبر اجباری و اختیاری ایتا.

- بالا رفتن اعتبار کانال، چرا که هر چه تعداد ممبرها بالاتر رود میزان اعتبار کانال افزایش می یابد.

- بالا رفتن اعتماد مخاطب پس از مشاهده تعداد ممبرهای کانال که همین امر می تواند ممبرهای واقعی بیشتری را به عضویت در کانال شما ترغیب کند.

 

معایب ممبر فیک ایتا

- بازدید و تعامل و خرید ندارد.

- پس از شناسایی ممبر فیک توسط ایتا به صورت گروهی این ممبرها حذف می شوند.

 

ممبر فیک ارزان ایتا

انواع مختلفی از ممبرفیک ایتا وجود دارد یا به زبان ساده تر انواع مختلفی ممبر وجود دارد که در دسته ممبر فیک قرار می گیرد و با توجه به نوع و ویژگی های هر یک، قیمت متفاوتی دارد. ولی در مجموع نسبت به انواع دیگر ممبرها، ممبر فیک ارزان به حساب می آید. برای خرید ممبر فیک ارزان ایتا می توانید به پنل فروش مراجعه کنید.

 

هزینه ممبر فیک ایتا

با توجه به اینکه انواع مختلف ممبر ایتا فیک وجود دارد، هزینه ممبر فیک ایتا برای هر کدام متفاوت است.

تعرفه ممبر فیک ایتا در سایت، کانال و پنل فروش نینا لایک قابل مشاهده است.

قیمت ممبر فیک ایتا به میزان ریزش، زمان استارت، سرعت انجام و کیفیت ممبرها بستگی دارد. همچنین تعداد ممبرهای خریداری شده در هزینه ممبر فیک ایتا موثر است.

لطفا برای مشاهده قیمت ممبر فیک ایتا به لیست قیمت مراجعه نمایید.

 

خرید ممبر فیک ایتا

خدمات ممبر فیک ایتا، یکی از زمینه های فعالیت نینا لایک می باشد. خرید ممبر فیک ایتا بسیار آسان است. شما با عضویت در پنل فروش به راحتی می توانید به تعداد مورد نظر خود ممبر فیک ایتا را ثبت کنید. سفارش ها به طور خودکار انجام شده و ممبرها به کانال یا گروه شما اضافه می شوند. با توجه به اینکه ایتا ممبر فیک ندارد توصیه می شود از ممبر اجباری یا اختیاری به جای ممبر فیک استفاده کنید.

 

توضیحاتی درباره ممبر فیک ایتا

در حال حاضر ایتا ممبر فیک ندارد و به جای ممبر فیک می توانید ممبر اجباری را خریداری کنید. توضیحات این صفحه برای آشنایی کلی شما با ممبر فیک و ویژگی ها و سوالات متداول در باره آن می باشد.

 

سوالات متداول

 

- آیا ممبر فیک بدون ریزش ایتا وجود دارد؟

اولین چیزی که از ممبر فیک در ایتا به ذهن هر کسی می رسد بدون ریزش بودن ممبر فیک ایتا است. اما بهتر است بدانید اولا ممبر فیک ایتا وجود ندارد و ثانیا در صورتی که زمانی امکان ساخت این نوع ممبر فراهم شود الگوریتم های ایتا آن را شناسایی کرده و حذف می کنند و می توان گفت ممبر فیک ایتا بدون ریزش برای مدت طلانی وجود نخواهد داشت.

 

- آیا ممبر فیک برای کانال ایتا توصیه می کنید؟

افراد زیادی دنبال ممبر فیک برای کانال ایتا هستند چون معمولا ممبر فیک هزینه پایینی دارد و هم تصور می شود بدون ریزش است. خرید ممبر فیک برای کانال ایتا به میزان کم و اوایل کار برای رساندن تعداد ممبرها به بالای 1 یا 2 کا متداول است اما زدن ممبر فیک برای کانال ایتا در حجم بالا توصیه نمی شود چرا که ممبر فیک بازدید ندارد و بعد مجبورید برای متعادل کردن نسبت بازدید به ممبر، اقدام به خرید ویو فیک ایتا کنید.

 

- آیا ممبر فیک ایتا ارزان برای گروه ایتا توصیه می شود؟

اگر شما هم ادمین گروه هستید احتمالا به فکر ممبر فیک ایتا ارزان برای گروه ایتا خود هستید، اما بهتر است بدانید که ممبر فیک برای گروه ایتا بازدید و تعامل ندارد. در اوایل کار می توان برای رساندن تعداد ممبرها به بالای 1 یا 2 کا از ممبر فیک گروه استفاده کرد اما بهتر است به دنبال جذب ممبر واقعی باشید.

 

- فرق ممبر فیک کانال ایتا با ممبر فیک گروه ایتا چیست؟

تفاوت ممبر فیک کانال ایتا با ممبر فیک گروه ایتا در ساز و کار اضافه کردن آن است.

 

- ممبر فیک ارزان ایتا را چگونه می توانم تهیه کنم؟

فیک ممبر ایتا انواع مختلفی دارد و ما در پنل اقدام به فروش ممبر فیک ارزان ایتا می کنیم. شما با عضویت در پنل فروش می توانید انواع ممبر فیک بدون ریزش ایتا و ممبر فیک کم ریزش ایتا را خریداری کنید. خرید از پنل ممبر فیک ایتا بسیار آسان است.

 

- خرید ممبر فیک برای ایتا از چه راه هایی ممکن است؟

خرید ممبر فیک برای ایتا از راه های سایت ممبر فیک ایتا، پنل ممبر فیک ایتا و ربات ممبر فیک ایتا انجام می شود. یکی از فعالیت های ما در نینا لایک فروش ممبر فیک ایتا می باشد. شما می توانید از طریق سایت نینا لایک یا پنل فروش ما، خرید خود را انجام دهید.

 

- چه راه هایی برای افزایش ممبر فیک ایتا وجود دارد؟

برای افزایش ممبر فیک ایتا می توانید ممبر فیک بسازید و آن را به کانال و گروه اضافه کنید و یا آن را خریداری کنید.

 

- چگونه ممبر فیک به کانال ایتا اضافه کنیم؟

ممبر ایتا فیک را به چند روش می توان به کانال اضافه کرد.

سایت ممبر فیک ایتا، پنل ممبر فیک ایتا، ربات ممبر فیک ایتا، برنامه ممبر فیک ایتا که همگی برای فروش ممبر فیک ایتا ایجاد شده است.

شما می توانید از طریق سایت و پنل فروش نینا لایک برای اد کردن ممبر ایتا فیک استفاده کنید. ربات نیز به زودی راه اندازی خواهد شد.

 

- بهترین راه برای ممبرگیری فیک ایتا چیست؟

همانطور که پیشتر گفتیم برای ممبرگیری فیک ایتا راه های مختلفی وجود، ساختن و اد کردن ممبر فیک ایتا توسط خود شما و یا سفارش ممبر فیک ایتا. چون ساختن و اد کردن ممبر فیک ایتا توسط هر کاربر دشوار است بهترین راه خرید ممبر فیک ایتا می باشد در این صورت اد ممبر فیک ایتا به صورت سریع و خودکار انجام شده و ممبرگیری فیک ایتا در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

 

اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

خرید و پشتیبانی

شما در طول شبانه روز می توانید خرید خود را انجام دهید.
ثبت نام ورود به پنل فروش

پشتیبانی:

برای مشاوره و پشتیبانی از طریق پیام رسان های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن: 09357939573   تماس: 11 صبح تا 7 شب