برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

خرید ممبر ایتا 100% واقعی ❤️ - مقایسه قیمت فروش انواع ممبر

🔶 جذب ممبر 100% واقعی، با کیفیت و فعال
🔶 انواع ممبر در ایتا
🔶 خرید ممبر ایتا
🔶 تنوع در پلن ها
🔶 قیمت مناسب
🔶 معرفی بهترین نوع ممبر در ایتا

 

عنوان قیمت (تومان) خرید
ممبر اجباری ایتا
هر 100 ممبر ایتا 15,000 تومان - هر 1000 ممبر ایتا 150,000 تومان - ظرفیت تا 30 کا
15,000
تبلیغات پاپ آپ ایتا
جذب بین 100 تا 2200
290,000 تا 2,560,000
تبلیغات نوتیفیکیشن
10 هزار تا 1 میلیون ارسال - جذب نامشخص
20,000 تا 1,900,000
تبلیغات پین
جذب بین 100 تا 1700
800,000 تا 3,500,000
تبلیغات گسترده
جذب برای 100 کا بازدید بین 100 تا 500
700,000 تا 2,400,000

 

 

خرید ممبر ایتا چیست؟

ممبر ایتا به اعضای کانال و گروه ایتا گفته می شود. کانال و گروه ایتا برای رشد به ممبر نیاز دارد. روش های مختلفی برای افزایش ممبر ایتا وجود دارد که هر کدام ساز و کارها و زیر ساخت های مورد نیاز خود را دارد. خرید ممبر ایتا این امکان را به شما می دهد بدون نیاز به دانش فنی و زیر ساخت های لازم، ممبر مورد نیاز خود را به کانال یا گروه خود اضافه کنید.

 

ممبر ایتا چیست و چگونه اضافه می شود؟

 

اهمیت خرید ممبر ایتا

امروزه شبکه های اجتماعی بستر مناسبی برای فعالیت کسب و کارهاست و ایتا با میلیون ها کاربر یکی از پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی در کشور می باشد. افراد و گروه های زیادی با راه اندازی کانال و گروه در زمینه های مختلف آموزشی، اطلاع رسانی، سرگرمی، فروشگاهی و... کسب و کاری برای خود ایجاد کرده یا کسب و کار خود را در ایتا نیز عرضه کرده اند.

کانال ها و گروه ها برای ادامه فعالیت و رشد خود نیاز به ممبر دارند. افزایش ممبر صرفا با تکیه بر تولید محتوا و تعامل با دیگران مخصوصا برای کانال های تازه ایجاد شده به کندی انجام می شود و صبر و حوصله زیادی می خواهد. اینجا اهمیت خرید ممبر ایتا آشکار می شود. خرید ممبر برای ایتا این امکان را به شما می دهد تا در کمترین زمان ممبرهای کانال و گروه خود را به تعداد مورد نظر افزایش دهید. هر چه تعداد ممبرهای واقعی شما بیشتر باشد تعداد بازدید پست ها بالاتر رفته، پست های شما بیشتر دیده می شود و در صورت پسندیدن کاربران، امکان اینکه پست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و ممبر بیشتری از این طریق جذب شود وجود دارد. همچنین افزایش تعداد ممبرها به معنای معرفی محصولات و کالا و خدمات شما به افراد بیشتر بوده و باعث افزایش فروش شما در صورت نیاز کاربران خواهد شد.

 

انواع ممبر ایتا

جذب و افزایش ممبر به شیوه های مختلفی انجام می شود. قبل از خرید ممبر ایتا بهتر است با انواع ممبر و شیوه های جذب آن آشنا شوید تا انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

 

ممبر فیک ایتا

ممبر فیک با شماره مجازی کشورهای دیگر ساخته می شود و واقعی و فعال نیست و بازدید و خرید ندارد. این نوع ممبر فقط برای بالا بردن آمار مناسب است و تاثیر دیگری ندارد و در صورت شناسایی الگوریتم های ایتا از کانال و گروه حذف می شود. در حال حاضر ایتا ممبر فیک ندارد.

 

ممبر اجباری ایتا

ممبر اجباری بدون رضایت و آگاهی عضو کانال می شود. این نوع ممبر واقعی است اما چون غیر اختیاری عضو شده بازدید کم و ریزش زیادی دارد.

 

ممبر اختیاری ایتا

ممبر اختیاری پس از مشاهده تبلیغات در صورت تمایل عضو کانال می شود. این نوع ممبر واقعی است و از پست ها بازدید می کند و ریزش کمتری نسبت به ممبر اجباری دارد و ممکن است از شما خرید کنند.

روش های مختلفی برای جذب ممبر اختیاری ایتا وجود دارد که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شویم.

 

تبلیغات پاپ آپ

پاپ آپ نوعی تبلیغات است که کانال شما به گوشی و تبلت مخاطبان ارسال شده و برای کاربرانی که آنلاین هستند، کانال شما روی گوشی مخاطبان باز شده و کاربران کانال شما را می بینند و در صورت تمایل و به اختیار عضو کانال شما می شوند.

ممبرهای جذب شده فعال و واقعی اند و از پست ها بازدید می کنند.

در میان انواع تبلیغات به نسبت جذب و قیمت، پاپ آپ بیشترین میزان جذب را دارد.

 

تبلیغات نوتیفیکیشن

در این روش تبلیغات شما به صورت متن یا تصویر به صورت اعلان یا نوتیفیکیشن برای کاربران ارسال می شود و در قسمت نوتیفیکیشن گوشی یا تبلت آنها قابل مشاهده است. در صورتی که کاربر روی آن کلیک کند یا آن را لمس کند کانال شما برایش باز می شود و در صورت تمایل عضو کانال می شود.

ممبرهای جذب شده فعال و واقعی اند و از پست ها بازدید می کنند.

این روش با توجه به جذب پایینی که دارد برای اطلاع رسانی رویدادها، محصولات و خدمات، جشنواره و تخفیف مناسب است.

 

تبلیغات پین

در این شیوه کانال شما در بالای لیست کانال ها و چت های کاربران نمایش داده می شود و کاربران در صورت تمایل وارد کانال شما می شوند و در صورتی که محتوای کانال را بپسندند عضو آن می شوند.

ممبرهای جذب شده فعال و واقعی اند و از پست ها بازدید می کنند.

 

تبلیغات در کانال

در این شیوه پست یا بنر تبلیغاتی شما در کانالی که ممبر و بازدید زیادی دارد قرار می گیرد و بازدید کنندگان در صورت تمایل عضو کانال می شوند.

ممبرهای جذب شده فعال و واقعی اند و از پست ها بازدید می کنند.

 

تبلیغات در گروه

در این شیوه پست یا بنر تبلیغاتی شما در گروهی که ممبر و بازدید زیادی دارد قرار می گیرد و بازدید کنندگان در صورت تمایل عضو گروه می شوند.

ممبرهای جذب شده فعال و واقعی اند و از پست ها بازدید می کنند.

 

تبلیغات گسترده

در این شیوه پست یا بنر تبلیغاتی شما در چندین کانال یا گروه قرار می گیرد و بازدید کنندگان در صورت تمایل عضو کانال می شوند. تبلیغات گسترده بیشتر به تعداد بازید مشخص در کانال ها انجام می شود اما تبلیغ در گروه ها هم وجود دارد.

ممبرهای جذب شده فعال و واقعی اند و از پست ها بازدید می کنند.

 

بازدید انواع ممبر ایتا

هنگام خرید ممبر در ایتا به این نکته دقت نمایید که ممبر فیک فعال نیست و بازدید ندارد. ممبر اجباری ایتا بازدید کمی دارد و ممبر اختیاری و تبلیغات بازدید بیشتری نسبت به اجباری دارد.

 

ریزش ممبر ایتا

قبل از خرید ممبر ایتا بهتر است بدانید که ممبر فیک خودش کانال را ترک نمی کند اما زمانی که الگوریتم های ایتا آن را به عنوان ممبر فیک شناسایی کنند، حذف می کنند. ممبر اجباری چون بدون رضایت عضو شده ریزش اش زیاد است و ممبر اختیاری و تبلیغات چون به اختیار خودش عضو شده ریزش کمتری نسبت به اجباری دارد.

 

خرید توسط ممبر ایتا

پیش از خرید ممبر ایتا بهتر است به این نکته توجه نمایید که پیش بینی میزان خرید ممبرها از شما مشخص نیست و به موضوع کانال و نیاز کاربر بستگی دارد. در حالت کلی ممبر فیک ایتا واقعی نیست و خرید ندارد. ممبر اجباری چون بازدید کمی دارد احتمال تبدیل ممبر به خریدار کم است. ممبر اختیاری و تبلیغات احتمال خرید ممبر بیشتر از اجباری است.

 

کاربرد خرید ممبر در ایتا

- افزایش ممبر کانال و گروه ایتا

- جبران ریزش کانال و گروه

- اطلاع رسانی و تبلیغات

- افزایش فروش

 

مقایسه قیمت خرید انواع ممبر ایتا

همانطور که در لیست قیمت بالای این صفحه مشاهده می کنید در میان انواع ممبر ایتا، ممبر اجباری کمترین قیمت را دارد. در میان انواع ممبر اختیاری نیز تبلیغات پاپ آپ ایتا به نسبت جذب بهترین قیمت را در میان انواع تبلیغات دارد.

 

مزایای خرید ممبر ایتا

- افزایش سریع ممبر

- افزایش اعتبار کانال و گروه: هر چه تعداد ممبرهای کانال و گروه بیشتر شود میزان اعتبار آن هم افزایش می یابد.

- افزایش اعتماد مخاطبان: هر چه تعداد ممبرها بیشتر شود اعتماد مخاطبان و بازدید کنندگان بیشتر می شود و همین افزایش اعتماد مخاطب می تواند ممبرهای واقعی بیشتری را به عضویت در کانال شما ترغیب کند.

- افزایش اشتراک گذاری محتوا: افزایش ممبرها احتمال اینکه افراد بیشتری پست های شما را با دیگران به اشتراک بگذارند و برای هم ارسال کنند را افزایش می دهد و همین امر می تواند ممبرهای بیشتری را جذب کانال شما کند.

- افزایش فروش: هر چه تعداد ممبرهای واقعی کانال شما بیشتر شود احتمال اینکه افراد بیشتری از شما خرید کنند بیشتر می شود.

 

هزینه ممبر ایتا

همانطور که گفته شد، انواع مختلف ممبر ایتا وجود دارد و تعرفه خرید ممبر ایتا برای هر نوع با دیگری متفاوت است.

تعرفه ممبر ایتا در سایت، کانال و پنل فروش ممبر ایتا نینا لایک قابل مشاهده است.

قیمت ممبر ایتا به نوع ممبر، میزان جذب، زمان انجام، سرعت انجام و کیفیت ممبرها بستگی دارد. همچنین تعداد ممبرهای جذب شده در هزینه خرید ممبر ایتا موثر است.

لطفا برای مشاهده قیمت خرید ممبر ایتا به لیست قیمت مراجعه نمایید.

 

ممبر ایتا چطور خریداری کنیم؟

 

خرید ممبر ارزان ایتا

اگر شما طرفدار خرید ارزان ممبر ایتا هستید، به طور کلی ممبر فیک ایتا کمترین قیمت و پس از آن ممبر اجباری قیمت پایین تری نسبت به ممبر اختیاری دارد. همچنین در میان انواع تبلیغات و ممبر اختیاری تبلیغات پوش نوتیفیکیشن جذب ممبر پایین و قیمت ارزانی نسبت به بقیه انواع دارد.

 

خرید ممبر ایتا

خدمات خرید ممبر ایتا یکی از زمینه های فعالیت نینا لایک می باشد. خرید ممبر در ایتا بسیار راحت و آسان است.

شما با عضویت در پنل فروش به راحتی می توانید به تعداد مورد نیاز خود ممبر فیک و اجباری را ثبت کنید. سفارش ها به صورت خودکار انجام شده و ممبرها به کانال و گروه شما اضافه می شود.

همچنین برای تبلیغات شما می توانید با ارسال پیام برای پشتیبانی آنلاین ما در پیام رسان های مختلف مشاوره لازم را دریافت کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

 

سوالات متداول

 

بهترین نوع ممبر در ایتا چیست؟

شیوه های مختلفی برای افزایش ممبر ایتا وجود دارد که هر کدام مخاطبان خود را دارد و هر روشی برای جذب بخشی از ممبرها مفید است. اما در زمان خرید ممبر ایتا اگر به نسبت جذب و قیمت حساب کنیم ممبر اجباری و تبلیغات پاپ آپ به صرفه تر است.

 

برای خرید ممبر کانال ایتا کدام شیوه را توصیه می کنید؟

برای خرید ممبر کانال ایتا همه روش های گفته شده در بالا را می توان انجام داد اما ممبر اجباری، تبلیغات پاپ آپ، پین و تبلیغ در کانال و گروه و تبلیغات گسترده جذب بیشتری دارد.

 

من کانال فروشگاهی دارم و دنبال خرید ممبر برای ایتا هستم به نظر شما بهتر است کدام روش را انتخاب کنم؟

با توجه به اینکه کانال شما فروشگاهی است شما باید شما باید دنبال جذب ممبر واقعی ایتا باشید تبلیغات پاپ آپ، پین و تبلیغ در کانال و گروه و تبلیغات گسترده برای جذب ممبر کانال ایتا مناسب است اما در کنار آن نیاز به اطلاع رسانی نیز دارید که تبلیغات انبوه و تبلیغات نوتیفیکیشن نیز توصیه می شود.

 

تازه کانال زده ام، برای خرید ممبر در ایتا از کجا شروع کنم؟

برای خرید ممبر ایتا اولین گام تولید محتوای جذاب و مستمر است چون جذابیت محتوا در جذب و ماندگاری ممبر موثر است. برای ابتدای کار پاپ آپ و ممبر اجباری ایتا مفید است.

 

- خرید ممبر برای ایتا از چه راه هایی ممکن است؟

خرید ممبر ایتا از راه های سایت خرید ممبر ایتا، پنل خرید ممبر ایتا و ربات خرید ممبر ایتا انجام می شود. یکی از فعالیت های ما در نینا لایک فروش ممبر ایتا می باشد. شما می توانید از طریق سایت نینا لایک یا پنل فروش ممبر ایتا ما، خرید خود را انجام دهید یا از طریق پشتیبانی اقدام کنید.

 

- آیا خرید ممبر برای کانال ایتا توصیه می کنید؟

بله. خرید ممبر کانال ایتا سرعت رشد کانال را افزایش می دهد و شما صرفا با تولید محتوا و تعامل با دیگران نمی توانید در زمان کوتاهی تعداد ممبرها را افزایش دهید. خرید ممبر کانال هم برای افزایش ممبر و هم جبران ریزش توصیه می شود.

 

- خرید ممبر برای گروه ایتا به نظر شما مفید است؟

خرید ممبر گروه ایتا یکی از راه های افزایش ممبر و جبران ریزش گروه می باشد.

 

- به نظر شما بهترین راه برای ممبرگیری ایتا چیست؟

برای ممبرگیری ایتا راه های مختلفی وجود دارد، بهترین و آسان ترین راه سفارش ممبر ایتا است.

پس از خرید ممبر ایتا توسط شما، اد ممبر ایتا برای ممبر فیک و اجباری به صورت سریع و خودکار انجام شده و ممبرگیری ایتا در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود. برای ممبر اختیاری و تبلیغات نیز جذب ممبر در زمان رزرو شده انجام می شود.

 

- خرید ممبر ایتا فیک، اجباری یا اختیاری؟ کدام بهتر است؟

ممبر فیک واقعی و فعال نیست و بازدید ندارد، کانال و گروه شما به ممبر واقعی نیاز دارد. به همین خاطر افزایش ممبر اجباری ایتا بهتر از فیک است. ممبر اختیاری کیفیت بالاتری نسبت به ممبر اجباری دارد و بازدید بیشتر ریزش کمتری نسبت به اجباری دارد و طبیعتا بهتر از سایر انواع است. در میان انواع مختلف ممبر اختیاری تبلیغات پاپ آپ به نسبت جذب و قیمت، به صرفه تر می باشد.

 

هنگام خرید ممبر برای ایتا به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در زمان خرید ممبر برای ایتا لازم است به واقعی بودن، فعال بودن، نوع ممبر و میزان جذب توجه کرد. چرا که مثلا شما نمی توانید از ممبر فیک انتظار خرید داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم هنگام سفارش ممبر ایتا ابتدا به قیمت ممبر ایتا دقت کنید و سپس برای سفارش ممبر ایتا اقدام کنید.

 

اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

خرید و پشتیبانی

شما در طول شبانه روز می توانید خرید خود را انجام دهید.
ثبت نام ورود به پنل فروش

پشتیبانی:

برای مشاوره و پشتیبانی از طریق پیام رسان های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن: 09357939573   تماس: 11 صبح تا 7 شب