برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

همه چیز درباره افزایش ممبر روبیکا + شیوه های جذب ممبر روبیکا

افزایش ممبر روبیکا دغدغه جدی ادمین های روبیکاست چرا که در رقابت با سایرین هر یک ممبر بیشتر مانند یک برگ برنده عمل می کند. با ما همراه باشید تا شما را با انواع روش های جذب ممبر روبیکا و هزینه های آن آشنا کنیم.

 

چرا افزایش ممبر روبیکا مهم است؟


چرا افزایش ممبر روبیکا مهم است؟

کانال های زیادی با موضوعات مختلف در روبیکا ایجاد شده از آموزشی و سرگرمی گرفته تا کانال های خبری و اطلاع رسانی، فرهنگی، فروشگاهی، کسب و کارهای مختلف، شخصی و... افزایش ممبر روبیکا برای صاحبان کانال ها و کسب و کارها مهم است چرا که وجود ممبر بیشتر به معنای اعتبار و محبوبیت بیشتر کانال است.

از سوی دیگر افزایش ممبر در کانال روبیکا به بیشتر دیده شدن محصولات، خدمات و کسب و کار شما می انجامد. ممبر بیشتر و دیده شدن بیشتر به معنای احتمال فروش بیشتر است. در کنار این برخی کانال ها از جذب تبلیغات کسب درآمد می کنند و ممبر بیشتر باعث می شود کانال های بیشتری تمایل به سفارش تبلیغ به آن کانال پیدا کنند.

روبیکا 17 میلیون کاربر فعال روزانه (منبع) و 45 میلیون کاربر فعال ماهانه (منبع) دارد. با وجود این تعداد کاربر و دغدغه کسب و کارها برای افزایش ممبر روبیکا، لازم دیدیم تا شما را با انواع روش های جذب ممبر روبیکا آشنا کنیم تا بتوانید انتخاب آگاهانه تری برای بالا بردن اعضای کانال خود داشته باشید.


معرفی انواع شیوه های افزایش ممبر روبیکا


ممبر فیک روبیکا

ممبر فیک یا ممبر جعلی معمولا به صورت سیستمی بوسیله نرم افزار، ربات، ایمیل یا شماره مجازی و  به صورت انبوه ساخته می شوند. این ممبرها معمولا نام یا نام کاربری قابل فهمی ندارند و فاقد تصویر، پروفایل و بیوگرافی هستند. به ممبر فیک، ممبر آفلاین هم گفته می شود چون همیشه آفلاین بوده و عملا غیر فعالند. ممبر فیک به جز بالا بردن آمار ممبرها هیچ خاصیت دیگری ندارد.

در گذشته استفاده از ممبر فیک در برخی پیام رسان ها مانند تلگرام به عنوان ممبر بدون ریزش متداول بود اما با تغییر الگوریتم پیام رسان ها، ممبرهای فیک هم شناسایی شده و پیام رسان ها آن را حذف می کنند یا حتی ممکن است کانال دچار مشکل شده یا مسدود شود.

با توجه به ریسک استفاده از ممبر فیک، امروزه ممبر واقعی غیر فعال یا با فعالیت کم جایگزین ممبر فیک شده است.


تفاوت ممبر فیک و ممبر واقعی روبیکا


اد اجباری ممبر واقعی غیر فعال یا با فعالیت کم روبیکا

با از دست رفتن جایگاه ممبر فیک، ممبرهای واقعی تری پا به عرصه فعالیت گذاشت. این ممبرها مانند ممبر فیک به صورت سیستمی و انبوه ایجاد نمی شوند، نام و نام کاربری مشخص، عکس، پروفایل و بیوگرافی و مانند یک کاربر عادی می مانند اما برای مصارف تجاری ایجاد شده اند. به عبارت دیگر این ممبرها با هدف افزایش ممبر کانال یا بازدید پست های کانال ایجاد شده و فعالیت می کنند و همه فعالیت هایشان سیستمی و بر اساس سفارش انجام می شود. ناگفته نماند در بین اینها اکانت های فعال هم وجود دارد. به این دسته از اکانت ها، ممبر روح نیز گفته می شود.

شناسایی این ممبرها از ممبر فیک معمولا سخت تر است و به همین خاطر جایگزین ممبر فیک شده اند. این ممبرها ریزش کمی دارند و معمولا از طریق پنل یا ربات به کانال اضافه می شوند. اد اجباری ممبر واقعی غیر فعال یک شیوه کم هزینه برای افزایش ممبر کانال در روبیکا می باشد.

اگر دنبال پنل افزایش ممبر روبیکا هستید از اینجا ثبت نام کنید  به تعداد مورد نظر ممبر خود را سفارش دهید.


اد اجباری ممبر واقعی فعال

یک روش افزایش ممبر واقعی کانال روبیکا، اد اجباری ممبر فعال است. معمولا اعضای گروه ها ممبرهای واقعی و فعال هستند و ادمین برخی گروه ها ممبرهای گروه را به کانال اضافه می کنند و از این راه درآمد زایی می کنند.


ممبر تبادل

روش دیگر برای افزایش ممبر روبیکا تبادل بین کانال هاست.  در این روش کانال هایی که تعداد اعضایشان به هم نزدیک است، با هم ارتباط گرفته و توافق کرده و لینک یا پست تبلیغاتی از کانال دیگر در کانال خود منتشر می کنند. در این حالت اعضای هر کانال پست تبلیغاتی یا لینک کانال دیگر را دیده و در صورت تمایل عضو آن کانال می شود.

در این میان برخی ادمین ها و کانال ها در زمینه تبادل ممبر فعالیت کرده و کانال هایی که مایل به تبادل هستند اعلام آمادگی کرده، کانال ها دسته بندی شده و در کانال های مختلف، لینک تبادل نمایش داده می شود.


ممبر تبلیغات

تبلیغ در روبیکا روش دیگری برای جذب ممبر به شمار می رود. شیوه های مختلفی برای تبلیغ در روبیکا وجود دارد که فصل مشترک همه آنها واقعی و فعال بودن ممبر تبلیغات است. در ادامه با انواع روش های تبلغ در این پیام رسان به عنوان راهی برای بالا بردن ممبر کانال روبیکا بیشتر آشنا می شویم.


از ممبر تبلیغات روبیکا غافل نشوید


تبلیغات داخلی روبیکا

در این شیوه تبلیغ روبیکا که به تبلیغات پین پیام رسان روبیکا نیز معروف است، تبلیغ کانال در بالای لیست کانال ها و چت ها در اپلیکیشن و نسخه وب روبیکا قرار می گیرد و با کلیک بر روی تبلیغ به انتخاب کاربر عضو کانال شده یا کانال برایشان نمایش داده می شود.

هزینه تبلیغات در این روش بسیار بالا و بین 60 تا 78 میلیون تومان بوده و برای کسب و کارهای کوچک و بسیاری از کانال ها مقرون به صرفه نیست.


تبلیغ در کانال

در روبیکا هم مانند سایر شبکه های اجتماعی کانال های بسیاری با موضوعات مختلف وجود دارد. برخی از این کانال ها که ممبر و بازدید خوبی دارند، تبلیغات می پذیرند و بنر تبلیغاتی شما را به صورت ساعتی، روزانه یا بازدیدی در کانال خود قرار می دهند. هزینه تبلیغ در کانال های مختلف بسته به میزان ممبر، میزان بازدید، موضوع فعالیت، معروفیت و قیمت گذاری هر کانال متفاوت است.

در این روش اعضا و بازدید کنندگان کانال بنر تبلیغاتی شما را می بینند و در صورت تمایل به کانال شما مراجعه کرده یا عضو کانال شما می شوند. ممبرهای جذب شده از تبلیغ در کانال واقعی و فعال به حساب می آیند.


تبلیغات در گروه

گروه های زیادی با موضوعات مختلف در روبیکا ایجاد شده و فعالیت می کنند. برخی از این گروه ها تبلیغات می پذیرند و برخی مختص تبلیغات ایجاد شده اند. هزینه تبلیغ در گروه های مختلف بسته به میزان ممبر، میزان بازدید، موضوع فعالیت، معروفیت و قیمت گذاری هر گروه متفاوت است و برخی نیز تبلیغ رایگان منتشر می کنند.

در این شیوه افزایش ممبر در روبیکا اعضای گروه بنر تبلیغاتی شما را می بینند و در صورت تمایل به کانال شما مراجعه کرده یا عضو کانال شما می شوند. ممبرهای جذب شده از تبلیغ در گروه واقعی و فعال به حساب می آیند.


تبلیغات بازدیدی یا تبلیغات گسترده

این شیوه از تبلیغات در واقع همان تبلیغ در کانال می باشد ولی به جای یک کانال در چند کانال انجام می شود. این کانال ها ممکن است با موضوعات مختلف از معروف تا غیر معروف و از پر بازدید تا کم بازدید را در بر گیرد و تا زمانی که تعداد بازدید بنر تبلیغاتی به تعداد سفارش داده شده برسد در کانال ها نمایش داده می شود. ممبرهای جذب شده از تبلیغ در تبلیغات گسترده واقعی و فعال به حساب می آیند.


تبلیغات پاپ آپ

در تبلیغات پاپ آپ روبیکا، تبلیغات به چند صد هزار نفر از کاربران ارسال می شود و از این تعداد هر کدام آنلاین بودند، کانال روبیکای شما بر روی صفحه نمایش گوشی یا تبلت شان باز می شود و در صورت تمایل و به صورت اختیاری عضو کانال شما می شوند. ممبر پاپ آپ به نسبت جذب و قیمت جزو بهترین شیوه های تبلیغ برای افزایش ممبر فعال کانال روبیکا به شمار می رود. ممبرهای جذب شده از تبلیغ پاپ واقعی و فعال به حساب می آیند.

برای کسب اطلاعات بیشتر این شیوه تبلیغات و هزینه های آن اینجا را مطالعه کنید: تبلیغات پاپ آپ روبیکا


تا اینجا شما با روش های جذب ممبر کانال روبیکا آشنا شدید و یاد گرفتید چگونه ممبر کانال روبیکا را افزایش دهیم. در ادامه به سوالات متداول در این زمینه می پردازیم. اگر در زمینه جذب ممبر کانال روبیکا نظر یا سوالی داشتید، برای ما از فرم نظرات ارسال کنید. ما به سوالات شما در اولین فرصت پاسخ می دهیم.


سوالات متداول


* ممبر فیک یا واقعی غیر فعال را چگونه می توان اضافه کرد؟

برای جذب ممبر روبیکا فیک یا غیر فعال از این روش ها استفاده می شود:

سایت افزایش ممبر روبیکا

ربات افزایش ممبر روبیکا

برنامه افزایش ممبر روبیکا

پنل افزایش ممبر روبیکا


* برای افزایش ممبر روبیکا کانال باید عمومی باشد یا خصوصی؟

کانال عمومی باشد.


* راه های افزایش ممبر در روبیکا چیست؟

تبادل و تبلیغات برای جذب ممبر فعال و اد کردن ممبر غیر فعال یا ممبر روح.


* بهترین روش افزایش ممبر کانال روبیکا چبیست؟

تولید محتوای جذاب و به روز رسانی مستمر و در کنار آن تبلیغات. به این نکته توجه داشته باشید که اگر محتوای جذاب نداشته باشید ممبرهای جذب شده سریع کانال را ترک می کنند و هزینه های صورت گرفته برای تبلیغات به هدر می رود.


* تبادل چیست؟

یکی از روش های جذب ممبر در روبیکا تبادل لینک یا بنر است که در بالا توضیح مفصلی پیرامون آن داده شده است.


* برای افزایش ممبر چنل روبیکا آیا می توان از روش های مختلف استفاده کرد یا فقط باید یک شیوه را دنبال کرد؟

بله برای جذب ممبر روبیکا از همه روش ها بنا به نیاز و سلیقه خود می توانید استفاده کنید.


* به دنبال افزایش ممبر برای کانال روبیکا هستم، شما چه روشی را توصیه می کنید؟

اگر به دنبال جذب ممبر فعال هستید تولید محتوای جذاب و تبلیغات. اگر فعال بودن ممبرها برایتان اهمیتی ندارد، اد ممبر هم می تواند آمار ممبر شما را بیشتر کند.

 

اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
تاریخ: 1402/5/5 - 21:16:05
نام: سیما
دنبال آموزش جذب ممبر در روبیکا هستم، میشه در این زمینه هم آموزش بدهید؟
-------
پاسخ:
ما در این مطلب 9 روش افزایش ممبر روبیکا را معرفی کردیم. مطالب بیشتر و آموزش هایی نیز در زمینه جذب ممبر در روبیکا به زودی بر روی سایت منتشر می کنیم.
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

خرید و پشتیبانی

شما در طول شبانه روز می توانید خرید خود را انجام دهید.
ثبت نام ورود به پنل فروش

پشتیبانی:

برای مشاوره و پشتیبانی از طریق پیام رسان های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن: 09357939573   تماس: 11 صبح تا 7 شب