برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

خرید ممبر اجباری ایتا - واقعی، ارزان، باکیفیت، سریع + هدیه 🎁

🔶 افزایش ممبر سریع
🔶 خرید ممبر اجباری ایتا 100% واقعی با کیفیت
🔶 انواع ممبر اجباری ایتا
🔶 تنوع در پلن ها
🔶 قیمت مناسب
🔶 مزایای ممبر اجباری ایتا

 

تعداد ممبر قیمت (تومان) خرید
100 ممبر 20,000
200 ممبر 40,000
300 ممبر 60,000
500 ممبر 100,000
1K ممبر 200,000
2K ممبر 400,000
3K ممبر 600,000
5K ممبر 1,000,000

 

ممبر اجباری ایتا چیست؟

ممبر واقعی به دو روش عضو کانال یا گروه ایتا می شود؛ یا به اختیار خود یا به اجبار. به ممبری که به صورت اجباری و بدون رضایت و آگاهی عضو کانال یا گروهی شده، ممبر اجباری ایتا یا ممبر اد اجباری ایتا می گویند.

ممبر اجباری در واقع ممبری واقعی است اما می تواند ممبر فعال، غیر فعال یا با فعالیت کم باشد.

 

ممبر اجباری ایتا چیست و چگونه اضافه می شود؟

 

اهمیت ممبر اجباری ایتا

یکی از نشانه های محبوبیت کانال و گروه ایتا تعداد اعضای آن است و هر چه تعداد این ممبرها بالاتر باشد نشانه این است که افراد بیشتری به کانال اعتماد کرده و آن را دنبال می کنند. به همین خاطر بین مدیران کانال ها و کسب و کارها رقابت همیشگی در بالابردن تعداد ممبرها وجود دارد تا بر اعتبار کانال خود بیفزایند.

همانطور که آگاهید تولید محتوای جذاب و پیوسته و تبلیغات بهترین راه برای افزایش ممبر ایتا می باشد اما افزایش ممبر به این شیوه صبر و هزینه زیادی می خواهد. با توجه به قیمت پایین ممبر اجباری در ایتا نسبت به تبلیغات و ممبر اختیاری، می توان با هزینه مناسبی ممبرها را افزایش داد. این امکان وجود که بخشی از این ممبرها با توجه به علایق خود، محتوای کانال را بپسندند و کانال را دنبال کرده و تبدیل به مشتری شوند. همچنین از ممبر اد اجباری ایتا می توان برای جبران ریزش اعضای کانال بهره گرفت.

 

ممبر اجباری چگونه اضافه می شود؟

ممبراجباری ایتا معمولا یا بوسیله ادمین کانال و گروه در تعداد محدود به کانال ها و گروه ها اضافه می شود که کمتر متداول است و یا در برخی اپلیکیشن ها و نرم افزارها در ازای دریافت جایزه، سکه و امتیاز ارائه خدماتی، کاربران به اجبار عضو کانال ها و گروه ها می شود.

 

انواع ممبر اجباری ایتا

- ممبر اجباری کانال ایتا

- ممبر اجباری گروه ایتا

در صورتی که ممبر اجباری ایتا توسط ادمین و با دسترسی ادمین به کانالی اضافه شود، هنگام اد ممبر اجباری نوتیفیکیشن یا اعلانی به کاربر ارسال می شود که در کانال اضافه شده است و کاربر پس از دیدن این اعلان یا مشاهده کانال در لیست کانال های خود وارد کانال شده و در صورت تمایل در کانال می ماند یا از آن خارج می شود. البته ممکن است بعضی از ممبرها نیز بدون چک کردن کانال و بازدید از پست ها از کانال خارج شوند.

در سایر موارد ممبرها پس از پست گذاری شروع به بازدید و ریزش می کنند. برخی نیز بدون بازدید پست ها از کانال خارج می شوند.

در مجموع می توان گفت ممبر اجباری در زمان اضافه شدن بازدید و ریزشی ندارد و بعد از پست گذاری بازدید و ریزش شروع می شود.

 

بازدید ممبر اجباری ایتا

ممبر اجباری به نسبت ممبر اختیاری بازدید کمتری از پست ها دارد.

 

ریزش ممبر اجباری ایتا

ممبر اجباری ریزش بالایی دارد.

 

کاربرد ممبر اجباری ایتا

- افزایش ممبر کانال و گروه ایتا

- جبران ریزش کانال و گروه

 

تفاوت ممبر اجباری در ایتا با ممبر فیک

ممبر اجباری ایتا، ممبر با کیفیت تری در مقایسه با ممبر فیک به حساب می آید. ممبرها امکان تعامل و بازدید پست را دارند و حتی می تواند به دنبال کننده و مشتری تبدیل شود.

 

تفاوت ممبر ایتا اجباری با ممبر اختیاری

ممبر اختیاری، عضوی است که به اختیار خود عضو کانال و گروه می شود به همین دلیل تمایل به دنبال کردن کانال و گروه دارند و پست ها را بازدید کرده و ریزش کمی دارند. اما ممبر اجباری ایتا چون بدون تمایل و به اجبار عضو شده اند بازدید کمتری از پست ها دارند و ریزش بیشتری نسبت به ممبر اختیاری دارند.

 

مزایای ممبر اجباری ایتا

- قیمت پایین تر نسبت به ممبر اختیاری

- افزایش اعتبار کانال، چرا که هر چه تعداد ممبرها بالاتر رود میزان اعتبار کانال هم افزایش می یابد.

- بالا رفتن اعتماد مخاطب پس از مشاهده تعداد ممبرهای کانال. همین افزایش اعتماد مخاطب می تواند ممبرهای واقعی بیشتری را به عضویت در کانال شما ترغیب کند.

 

معایب ممبر اجباری ایتا

- عضویت ممبر بدون آگاهی و اختیار کاربر

- ریزش بالاتر نسبت به ممبر اختیاری

- بازدید پایین تر نسبت به ممبر اختیاری

 

ممبر اجباری ارزان ایتا

در حال حاضر پلن های مختلف ممبر ایتا اجباری وجود دارد و قیمت گذاری این ممبرها بر اساس سرور و سرعت انجام آنها متفاوت است و نوع کندتر آن ارزان تر از سایرین می باشد. همچنین در حالت کلی نسبت به ممبر اختیاری، قیمت ممبر اجباری ارزان به شمار می رود.

 

چگونه ممبر اجباری را خریداری کنیم؟

 

هزینه ممبر اجباری ایتا

با توجه به اینکه پلن های مختلف ممبر ایتا اجباری وجود دارد، هزینه ممبر اجباری ایتا برای هر کدام متفاوت است.

تعرفه ممبر اجباری ایتا در سایت، کانال و پنل فروش نینا لایک قابل مشاهده است.

قیمت ممبر اجباری ایتا به میزان ریزش، زمان استارت، سرعت انجام و کیفیت ممبرها بستگی دارد. همچنین تعداد ممبرهای خریداری شده در هزینه ممبر اجباری ایتا موثر است.

لطفا برای مشاهده قیمت ممبر اجباری ایتا به لیست قیمت مراجعه نمایید.

 

خرید ممبر اجباری ایتا

خدمات ممبر اجباری ایتا یکی از زمینه های فعالیت نینا لایک می باشد. خرید ممبر اجباری ایتا بسیار آسان است. شما با عضویت در پنل فروش به راحتی می توانید به تعداد مورد نیاز خود ممبر اجباری را ثبت کنید. سفارش ها به صورت خودکار انجام شده و ممبرها به کانال و گروه شما اضافه می شود.

 

سوالات متداول

 

- آیا ممبر اجباری بدون ریزش ایتا وجود دارد؟

افرادی که دنبال زدن ممبر اجباری برای ایتا هستند، معمولا ایده آل ترین گزینه برایشان ممبر اجباری بدون ریزش ایتا است. اما بهتر است بدانید که ممبر اجباری ایتا وجود ندارد. مقدار ریزش برای کانال های مختلف متفاوت است و ممکن است برای برخی کم ریزش و برای برخی دیگر مقدار ریزش زیاد باشد.

 

- آیا ممبر اجباری برای کانال ایتا توصیه می کنید؟

افراد زیادی دنال ممبر اجباری برای کانال ایتا هستند به این دلیل که هم هزینه پایینی دارد و هم سرعت انجام و بالا رفتن ممبرها زیاد است. خرید ممبر اجباری ایتا راحت ترین کار برای بالا بردن آمار ممبرهاست اما افراط در هر کاری نتیجه مطلوبی نخواهد داشت. ممبر اجباری معمولا بازدید کم و ریزش زیادی دارد پس نمی تواند جایگزین ممبر اختیاری شود. اما برای جبران ریزش و یا حتی افزایش آمار مناسب است. استفاده از ممبر اجباری ایتا برای کانال های تازه تاسیس برای رساندن ممبرها حدود به 1 تا 2 کا ممبر نیز متداول است.

 

- ممبر اجباری برای گروه ایتا می خواهم بزنم به نظر شما مفید است؟

خرید ممبر اجباری برای گروه ایتا یکی از راه های افزایش ممبر و جبران ریزش گروه می باشد. اما توجه داشته باشید که ممبر اجباری بازدید کم و ریزش زیاد دارد و هیچ ممبری به کیفیت ممبر اختیاری و تبلیغات در ایتا نمی رسد.

 

- تفاوت ممبر اجباری کانال ایتا با ممبر اجباری گروه ایتا چیست؟

فرق ممبر اجباری کانال ایتا با ممبر اجباری گروه ایتا در ساز و کار اضافه کردن آن است.

 

- خرید ممبر اجباری برای ایتا از چه راه هایی ممکن است؟

خرید ممبر اجباری برای ایتا از راه های سایت ممبر اجباری ایتا، پنل ممبر اجباری ایتا و ربات ممبر اجباری ایتا انجام می شود. یکی از فعالیت های ما در نینا لایک فروش ممبر اجباری ایتا می باشد. شما می توانید از طریق سایت نینا لایک یا پنل فروش ما، خرید ممبر ایتا را انجام دهید.

 

- به نظر شما بهترین راه برای ممبرگیری اجباری ایتا چیست؟

برای ممبرگیری اجباری ایتا راه های مختلفی وجود، بهترین و آسان ترین راه سفارش ممبر اجباری ایتا است.

پس از خرید ممبر اجباری ایتا توسط شما، اد ممبر اجباری ایتا به صورت سریع و خودکار انجام شده و ممبرگیری اجباری ایتا در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

 

- فرق انواع ممبراجباری ایتا چیست؟

اگر مایل به افزایش ممبر اجباری در ایتا هستید بهتر است بدانید که قیمت انواع ممبر اجباری ایتا بستگی به شیوه اضافه شدن، سرعت انجام و مقدار ریزش آن دارد.

 

- اد اجباری ممبر ایتا ضرری برای کانال ندارد؟

نه تنها اد اجباری ممبر ایتا هیچ ضرری برای کانال ندارد بلکه ممکن است برخی ممبرها کانال شما را بپسندند و به دنبال کننده آن تبدیل شوند.

 

- افزایش ممبر اجباری ایتا یا ممبر فیک؟ کدام بهتر است؟

ممبر فیک واقعی و فعال نیست و بازدید ندارد و ممبر فیکی هم برای ایتا وجود ندارد. کانال و گروه شما به ممبر واقعی نیاز دارد. به همین خاطر افزایش ممبر اجباری ایتا بهتر است.
 

 

اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

خرید و پشتیبانی

شما در طول شبانه روز می توانید خرید خود را انجام دهید.
ثبت نام ورود به پنل فروش

پشتیبانی:

برای مشاوره و پشتیبانی از طریق پیام رسان های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن: 09357939573   تماس: 11 صبح تا 7 شب