برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تبلیغات در ایتا - مقایسه قیمت و جذب انواع تبلیغات ایتا

◀️ خرید تبلیغات ایتا
◀️ جذب ممبر 100% واقعی، فعال و با کیفیت
◀️ انواع تبلیغات در ایتا
◀️ تنوع در پلن ها
◀️ قیمت مناسب
◀️ معرفی بهترین روش تبلیغ در ایتا

 

عنوان قیمت (تومان) خرید
تبلیغات پاپ آپ ایتا
جذب بین 100 تا 2200
265,000 تا 2,560,000
تبلیغات نوتیفیکیشن
10 هزار تا 1 میلیون ارسال - جذب نامشخص
20,000 تا 1,900,000
تبلیغات پین
جذب بین 100 تا 1700
800,000 تا 3,500,000
تبلیغات گسترده
جذب برای 100 کا بازدید بین 100 تا 500
700,000 تا 2,400,000

 

تبلیغات ایتا چیست؟

یکی از راه های افزایش ممبر در ایتا تبلیغات است. تا پیش از آمدن ممبرهای فیک و اجباری، تبلیغات ایتا تنها راه برای بالا بردن تعداد ممبرها بود. اما هدف تبلیغات در ایتا صرفا جذب ممبر نیست بلکه جذب ممبر فعال به صورت هدفمند برای تبدیل آن به مشتری می باشد.

 

تبلیغات ایتا چیست و چگونه اضافه می شود؟

 

اهمیت تبلیغات در ایتا

پیام رسان ایتا با جذب میلیون ها کاربر، یکی از شبکه های اجتماعی پر مخاطب در ایران می باشد و به همین خاطر به بستر مناسبی برای درآمد زایی و فعالیت و تبلیغات کسب و کارها تبدیل شده و کانال های زیادی با موضوعات و فعالیت های مختلف چه فروشگاهی و چه غیر فروشگاهی در این پلتفرم راه اندازی شده است.

هر فعالیت و کسب و کاری برای بقا و توسعه نیاز به مخاطب و مشتری دارد و بهترین راه جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری در ایتا تبلیغات است. ممبرهای جذب شده از تبلیغات ایتا واقعی و فعال اند و اختیاری عضو کانال می شوند. بازدید و تعامل دارند و می توانند از شما خرید کنند.

 

تبلیغات کانال ایتا

همانطور که می دانید بهترین روش برای جذب ممبر، تولید محتوای جذاب و مستمر و تبلیغات است. اما بالا بردن ممبر با تولید محتوا به تنهایی و مخصوصا در ابتدای کار نیاز به زمان طولانی و فعالیت مستمر دارد. تبلیغات کانال ایتا روشی مناسب و سریع برای افزایش ممبر ایتا می باشد. شما با تبلیغ کانال ایتا می توانید در سریع ترین زمان ممکن کانال و محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی کرده و اعضای کانال خود را افزایش دهید. تبلیغات کانال ایتا به روش های مختلفی انجام می شود که جذب برخی بالاتر و جذب برخی پایین تر است. در صورتی که قصد تبلیغ کانال ایتا خود را دارید در ادامه با انواع تبلیغات کانال ایتا آشنا خواهید شد. این مقاله را دنبال کنید تا بتوانید بهتر تبلیغات مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

تبلیغات گروه ایتا

در صورتی که گروه ایتا دارید، بهتر است بدانید که بهترین روش برای جذب ممبر، تولید محتوای جذاب و مستمر و تبلیغات است. اما افزایش ممبر صرفا با تولید محتوا در ابتدای کار نیاز به زمانی طولانی و فعالیتی مستمر و صبر و حوصله زیادی دارد. تبلیغات گروه ایتا روشی مناسب و سریع برای افزایش ممبر ایتا می باشد. شما با تبلیغ گروه ایتا می توانید در سریع ترین زمان ممکن گروه و محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی کرده و اعضای گروه خود را افزایش دهید. تبلیغات گروه ایتا به روش های مختلفی انجام می شود که جذب برخی بالاتر و جذب برخی پایین تر است. در صورتی که قصد تبلیغ گروه ایتا خود را دارید در ادامه با انواع تبلیغات گروه ایتا آشنا خواهید شد. این مطلب را دنبال کنید تا بتوانید بهتر تبلیغات مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

انواع تبلیغات در ایتا

تبلیغات در ایتا به شیوه های مختلفی انجام می شود که هر کدام ویژگی ها و مخاطبان خاص خود را دارد. در ادامه به انواع تبلیغات در ایتا می پردازیم.

 

تبلیغات پاپ آپ ایتا

پاپ آپ ایتا بهترین روش تبلیغات ایتا می باشد. در این روش کانال شما روی گوشی کاربران آنلاین ایتا باز شده و از کاربران سوال می شود که آیا می خواهند عضو کانال شما شوند؟ و کاربرانی که مایلند عضو کانال می شوند.

ممبر جذب شده از این روش واقعی و فعال است و ممکن است از شما خرید کند.

در میان انواع تبلیغات ایتا معمولا پاپ آپ بیشترین میزان جذب را دارد.

 

تبلیغ در کانال ایتا

بعضی کانال ها که ممبر و بازدید کنندگان زیادی دارند برای درآمدزایی تبلیغ منتشر می کنند. در این روش تبلیغ کانال ایتا یا گروه شما به صورت یک پست در کانال تبلیغ کننده قرار می گیرد و برخی از کاربران آن کانال در صورت تمایل وارد کانال شما شده و به صورت اختیاری و در صورت پسندیدن عضو کانال می شوند. ممبرهای جذب شده از تبلیغ در کانال ایتا واقعی و فعال اند.

 

تبلیغ در گروه ایتا

گروه های زیادی در ایتا فعالیت دارند و از بین آنها برخی گروه ها که ممبر و بازدید کننده زیادی دارند تبلیغات نیز منتشر می کنند. بدین ترتیب در این روش تبلیغ گروه ایتا یا کانال شما به صورت یک پست در گروه قرار می گیرد و بخشی از کاربران در صورت تمایل و به صورت اختیاری عضو کانال یا گروه شما می شوند. ممبرهای جذب شده از این روش واقعی و فعال اند.

 

تبلیغات گسترده ایتا

در این روش پست یا بنر تبلیغاتی کانال یا گروه شما در چندین کانال یا گروه با موضوعات یکسان یا موضوعات مختلف قرار گرفته و کاربران و بازدیدکنندگان این کانال ها و گروه ها در صورت تمایل وارد کانال شما شده و به صورت اختیاری عضو کانال می شوند. ممبرهای جذب شده از این روش واقعی و فعال اند. این روش هم برای تبلیغات کانال ایتا و هم برای تبلیغات گروه ایتا مناسب است.

 

تبلیغات انبوه ایتا؛ ارسال تبلیغات گروهی

در این شیوه متن، بنر، ویدیو یا پست تبلیغاتی شما به صورت پیام خصوصی و به صورت انبوه به پی وی گروهی از کاربران ایتا ارسال می شود. این کاربران معمولا تبلیغات را می بینند و در صورت تمایل وارد کانال شما شده و عضو می شوند یا در صورت نیاز به شما پیام ارسال می کنند. ممبرهای جذب شده از این روش واقعی و فعال اند. این روش هم برای تبلیغات کانال ایتا و هم برای تبلیغات گروه ایتا مناسب است.

 

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

در این روش متن یا تصویر مورد نظر شما به تعدادی از کاربران به صورت نوتیفیکیشن یا اعلان ارسال می شود و این اعلان ها در بخش نوتیفیکیشن گوشی یا تبلت آنها قابل مشاهده است و در صورت کلیک بر روی آن کانال شما باز شده و کاربر در صورت تمایل عضو کانال شما می شود.

همچنین امکان ارسال پوش نوتیفیکیشن برای کاربران برخی سایت ها از طریق مرورگر وجود دارد.

این روش هم برای تبلیغات کانال ایتا و هم برای تبلیغات گروه ایتا مناسب است. ممبر جذب شده از این روش واقعی و فعال است.

 

تبلیغات پین ایتا

در این روش تبلیغاتی، کانال ایتای شما با عنوان تبلیغات در بالای لیست کانال ها و چت های کاربران نمایش داده می شود. ممبر جذب شده از این روش واقعی و فعال است و برای تبلیغات کانال ایتا مناسب است.

 

تبادلات ایتا

در این روش لینک یا پست تبلیغاتی کانال یا گروه در کانال یا گروه دیگر قرار می گیرد و بدین ترتیب اعضای هر کانال یا گروه با کانال یا گروه دیگر آشنا شده و در صورت تمایل به صورت اختیاری عضو کانال دیگر می شود. این روش بین دو یا چند کانال یا گروه انجام می شود و رایگان است.

 

تاثیر تبلیغات ایتا در افزایش فروش

 

بازدید ممبر تبلیغ ایتا

همه انواع ممبر تبلیغات ایتا واقعی و فعال اند و اختیاری عضو کانال می شوند به همین خاطر از پست های کانال بازدید دارند.

 

ریزش ممبر تبلیغ ایتا

ممبر تبلیغات ایتا اختیاری عضو کانال می شود و به اختیار خود از کانال خارج می شود و ریزش آن نامشخص است اما ریزش انواع تبلیغات در ایتا از ریزش ممبر اجباری کمتر است.

 

کاربرد تبلیغات در ایتا

مهم ترین هدف تبلیغات در ایتا، اطلاع رسانی و معرفی کانال، برند، محصولات و خدمات به کاربران می باشد و در کنار آن جذب ممبر از اهداف دیگر تبلیغات در ایتا است.

 

تفاوت تبلیغات ایتا با ممبر فیک

ممبر فیک غیر واقعی و غیر فعال است و بازدید و خرید ندارد اما ممبر جذب شده از تبلیغات ایتا واقعی و فعال است و از پست ها بازدید می کند و در صورت نیاز خرید می کند.

 

تفاوت تبلیغات ایتا با ممبر اجباری

ممبر اجباری چون بدون رضایت و آگاهی عضو کانال شده ریزش بالا و بازدید کمی دارد اما ممبر جذب شده از تبلیغات در ایتا اختیاری و فعال است و از پست ها بازدید می کند و تعامل دارد و احتمال خرید وی وجود دارد.

 

مزایای تبلیغات ایتا

- اطلاع رسانی پیرامون محصولات و خدمات و جشنواره ها و تخفیف ها

- تبلیغات کانال، برند، محصولات و خدمات

- جذب ممبر و افزایش اعتبار کانال

- افزایش فروش

 

معایب تبلیغات در ایتا

- جذب کمتر نسبت به ممبر اجباری

- هزینه بیشتر نسبت به ممبر اجباری

 

هزینه تبلیغات ایتا

همانطور که گفته شد، انواع مختلف تبلیغات ایتا وجود دارد و هزینه تبلیغ در ایتا برای هر نوع با دیگری متفاوت است.

تعرفه تبلیغات ایتا در سایت، کانال و پنل فروش نینا لایک قابل مشاهده است.

قیمت تبلیغات ایتا به میزان جذب، زمان انجام، سرعت انجام و کیفیت ممبرها بستگی دارد. همچنین تعداد ممبرهای جذب شده در هزینه تبلیغات ایتا موثر است.

لطفا برای مشاهده قیمت تبلیغ در ایتا به لیست قیمت مراجعه نمایید.

 

تبلیغات رایگان ایتا

اگر دنبال تبلیغات رایگان ایتا هستید، تبادلات ایتا یک شیوه رایگان تبلیغات در ایتا است.

 

تبلیغات ارزان ایتا

انواع مختلف تبلیغات در ایتا قیمت های مختلفی دارند. اگر در میان انواع تبلیغات، دنبال تبلیغات ایتا ارزان هستید، پوش نوتیفیکیشن ارزان ترین شیوه تبلیغ در ایتا است.

 

تبلیغات ایتا را چطور سفارش دهیم؟

 

خرید تبلیغات ایتا

خدمات تبلیغات ایتا یکی از زمینه های فعالیت نینا لایک می باشد. سفارش تبلیغات در ایتا بسیار آسان است. شما می توانید با ارسال پیام برای پشتیبانی آنلاین ما در پیام رسان های مختلف مشاوره لازم را دریافت کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

 

سوالات متداول

 

- بهترین روش تبلیغات در ایتا چیست؟

اگر دنبال بهترین روش تبلیغات در ایتا هستید بهتر است بدانید که هر روش مزایا و ویژگی ها و مخاطبان خاص خود را دارد. اما به نسبت جذب و قیمت در میان انواع تبلیغات در ایتا می توان گفت که پاپ آپ بهترین روش تبلیغات در ایتا می باشد.

 

- آیا تبلیغ برای کانال ایتا توصیه می کنید؟

در صورتی که می خواهید کانال شما رشد کند، تبلیغ کانال در ایتا بهترین و راحت ترین روش برای بالا بردن آمار ممبرها می باشد.

 

- برای تبلیغ کانال در ایتا به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

هنگام تبلیغ کانال در ایتا توجه به چند نکته می تواند انتخاب شما را راحت کند. نوع تبلیغات، میزان جذب و بازدید و همچنین تعرفه تبلیغ در ایتا. اگر دنبال تبلیغ ارزان در ایتا هستید نوتیفیکیشن و اگر دنبال جذب بالا هستید پاپ آپ را انتخاب کنید.

 

- تبلیغات در ایتا، ممبر فیک یا اجباری؟ به نظر شما کدام بهتر است؟

ممبر فیک واقعی و فعال نیست و بازدید ندارد، کانال و گروه شما به ممبر واقعی نیاز دارد. به همین خاطر ممبر اجباری ایتا بهتر از ممبر فیک است اما این ممبرها به اجبار و بدون رضایت و آگاهی عضو کانال می شوند و بازدید کم و ریزش زیادی دارند. بهترین شیوه، افزایش ممبر اختیاری ایتا است که ممبرهای فعال و واقعی به اختیار خود و از طریق تبلیغات جذب می شوند.

 

- سفارش تبلیغ ایتا از چه روش هایی امکان پذیر است؟

خرید تبلیغ ایتا از راه های سایت تبلیغات ایتا، پنل تبلیغات ایتا و ربات تبلیغات ایتا انجام می شود. یکی از فعالیت های ما در نینا لایک فروش تبلیغات ایتا می باشد. شما می توانید از طریق سایت نینا لایک یا پنل فروش ما، خرید خود را انجام دهید. یا از طریق پشتیبانی آنلاین در پیام رسان ها با ما در ارتباط باشید.

 

اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

خرید و پشتیبانی

شما در طول شبانه روز می توانید خرید خود را انجام دهید.
ثبت نام ورود به پنل فروش

پشتیبانی:

برای مشاوره و پشتیبانی از طریق پیام رسان های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن: 09357939573   تماس: 11 صبح تا 7 شب