برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تبلیغات پاپ آپ روبیکا ❤️ - جذب فالوور و ممبر پاپ آپ روبیکا

تبلیغات پاپ آپ روبیکا بهترین روش برای افزایش ممبر و فالوور روبیکا می باشد. برای آشنایی با پاپ آپ روبیکا و جذب ممبر از این طریق، اطلاع از هزینه ها و شیوه رزرو تبلیغ با ما همراه شوید.
پیشنهاد می کنیم قبل از خرید، توضیحات این صفحه، سوالات متداول و نظر مشتریان را مطالعه نمایید چرا که به بسیاری از سوالاتی که ممکن است برای شما پیش آمده باشد، پاسخ داده شده است.

تعرفه تبلیغات پاپ آپ روبیکا

پلن های طلایی

عنوان قیمت (تومان) خرید
پلن 1: میانگین جذب 350 ممبر (بین 200 تا 500 ممبر) 500,000
475,000
پلن 2: میانگین جذب 700 ممبر (بین 400 تا 1000 ممبر) 1,000,000
950,000
پلن 3: میانگین جذب 1050 ممبر (بین 600 تا 1500 ممبر) 1,500,000
1,425,000
پلن 4: میانگین جذب 1400 ممبر (بین 800 تا 2000 ممبر) 2,000,000
1,900,000
پلن 5: میانگین جذب 1750 ممبر (بین 1000 تا 2500 ممبر) 2,500,000
2,375,000

پلن های نقره ای

عنوان قیمت (تومان) خرید
پلن 6: میانگین جذب 150 ممبر (بین 100 تا 200 ممبر) 310,000
285,000
پلن 7: میانگین جذب 250 ممبر (بین 200 تا 300 ممبر) 600,000
575,000
پلن 8: میانگین جذب 350 ممبر (بین 300 تا 400 ممبر) 750,000
725,000
پلن 9: میانگین جذب 450 ممبر (بین 400 تا 500 ممبر) 950,000
920,000
پلن 10: میانگین جذب 700 ممبر (بین 600 تا 800 ممبر) 1,100,000
1,050,000

 

 

چرا باید در روبیکا تبلیغ کرد؟

روبیکا با بیش از 45 میلیون کاربر فعال ماهانه (منبع) و 17 میلیون کاربر فعال روزانه (منبع) و ارسال 50 میلیون پیام یکتا در روز جزو پیام رسان های پر مخاطب در میان پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی ایرانی می باشد و به همین خاطر برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ جذب مخاطب بیشتر در این پلتفرم از اهمیت بالایی برخوردار است.

امکاناتی مانند پیام رسان، برقراری تماس صوتی و تصویری، اشتراک گذاری عکس و فیلم، ایجاد کانال و گروه، ایجاد پیج در شبکه اجتماعی روبینو و... کاربران و کسب و کارهای زیادی را به روبیکا جذب کرده است.


اهمیت و ویژگی های تبلیغات پاپ آپ روبیکا


اهمیت تبلیغات پاپ آپ روبیکا

برای معرفی کسب و کار خود در روبیکا دو راه دارید، یکی ایجاد کانال روبیکا و پیج روبینو و به روز رسانی مداوم و ارتباط گرفتن با دیگران و معرفی کانال و پیج به آنان و دیگری تبلیغات.

با توجه به اینکه روش اول زمان بر است و مدت زیادی طول می کشد تا اعضای کانال و پیج شما افزایش یابد، تبلیغات بهترین و سریع ترین راه برای معرفی کسب و کار شما به انبوهی از افراد و جذب ممبر و فالوور برای کانال روبیکا و پیج روبینو شما می باشد.

در میان تبلیغات موجود، به نسبت هزینه، پاپ آپ روبیکا بیشترین میزان جذب ممبر را دارد. در زیر به معرفی پاپ آپ و مزایای این روش تبلیغاتی می پردازیم.


پاپ آپ روبیکا چیست؟

پاپ آپ نوعی تبلیغات برای جذب ممبر اختیاری است که به بهتر دیده شدن کانال، کسب و کار و محصولات و خدمات شما کمک می کند.

هنگامی که کاربر آنلاین است و با گوشی یا تبلت خود کار می کند، کانال یا پیج شما روی صفحه نمایش تلفن همراهش باز شده و از کاربر سوال می شود که آیا می خواهد عضو کانال شود؟ در صورت تمایل، مخاطب عضو کانال شما می شود و به ممبرهایتان افزوده می شود و در صورت عدم تمایل آن را رد می کند.

تبلیغات پاپ آپ با توجه به نوع پلن انتخابی، معمولا به افراد زیادی از 200 هزار نفر تا بیش از یک میلیون نفر از یک تا 24 ساعت ارسال می شود و از این تعداد، تبلیغات برای مخاطبانی که آنلاین هستند نمایش داده می شود و هر کدام مایل باشند، عضو کانال یا پیج شما می شوند.

در زمان تبلیغات بسته به پلن انتخابی، معمولا پست آخر بین 3 تا 100 هزار بازدید انجام می شود.

میزان جذب در تبلیغات پاپ آپ روبیکا بستگی به موضوع و محتوای کانال دارد و طبیعتا هر چه محتوای جذاب تری داشته باشید، میزان جذب بالاتری خواهید.

مخاطبانی که تبلیغات پاپ آپ برای آنها نمایش داده می شوند حقیقی و واقعی هستند و به اختیار خود عضو کانال می شوند.


افزایش ممبر کاملا اختیاری

در پاپ آپ روبیکا تبلیغات شما به چند صد هزار نفر ارسال می شود و از این تعداد، کاربرانی که آنلاین باشند کانال یا پیج شما در گوشی یا تبلت آنها باز شده و روی صفحه نمایش داده می شود. از میان این کاربران هر کدام تمایل داشتند و کانال و پیج شما را پسندیدند به اختیار خود عضو کانال یا پیج شما می شوند.


افزایش بازدید و دیده شدن کسب و کار و محصولات و خدمات شما

در زمان انجام تبلیغات پاپ آپ ایتا، بسته به پلن انتخابی از 3 تا 100 هزار بازدید از کانال روبیکا یا پیج روبینو شما انجام می شود. پس از انجام تبلیغات نیز با توجه به افزایش ممبر بازدید پست های شما افزایش می یابد. نه تنها پست های جدید که برخی پست های قبلی شما را نیز می بینند، به عبارت دیگر کسب و کار و محصولات و خدمات شما بیشتر دیده شده و همین بیشتر دیده شدن علاوه بر کمک به برند سازی، احتمال فروش کالا و خدمات شما را افزایش می دهد.


افزایش فروش و رونق کسب و کار

هر کسب و کاری برای افزایش فروش نیاز به تبلیغات و دیده شدن دارد و یکی از مهم ترین مشکلات و نیز دغدغه بسیاری از کسب و کارها در میان انبوه تبلیغات رنگارنگ، یافتن راهی برای بیشتر و بهتر دیده شدن است.  شاید بتوان گفت پاپ آپ بهترین راه برای قراردادن محصولات، خدمات و برند خود در جلوی چشم مخاطب است. همین که مخاطبانی کانال یا پیج شما را می بینند و به اختیار عضو می شوند، نشان از توجه آنها به شما دارد و آنها را به مشتری بالقوه شما تبدیل می کند و همین اعضا با مرور پست های پیشین یا مشاهده پست های جدید می توانند به مشتری بالفعل شما تبدیل و باعث افزایش فروش و رونق کسب و کار شما شوند.


افزایش اعتبار و محبوبیت کانال

یکی از معیارهای سنجش اعتبار و محبوبیت در شبکه های اجتماعی، میزان عضو و بازدید می باشد. هر چه این تعداد بالاتر باشد اعتبار و محبوبیت کانال و پیج بیشتر به نظر می رسد. به همین خاطر است که کانال و پیج های با تعداد اعضای کم به کندی رشد می کنند.

تبلیغات پاپ آپ روبیکا آمار ممبرها و بازدید شما را بالا برده و به اعتبار و محبوبیت کانال و پیج شما می افزاید، رشد پیج و کانال شما را تسریع می کند.


پاپ آپ برای چه کانال هایی مناسب است؟

پیج ها و کانال های آموزشی، سرگرمی، اطلاع رسانی، کسب و کارها، فروشگاه ها و مشاغل مختلف و حتی شخصی برای دیده شدن نیاز به تبلیغات دارد. به عبارت دیگر هر کانل یا پیجی با هر موضوعی نیاز به تبلیغ دارد و تبلیغ پاپ آپ روبیکا برای آن مناسب است. این نکته را در نظر داشته باشید که میزان جذب کانال های عمومی مانند طنز و سرگرمی و فیلم از کانال های با موضوع خاص مانند معدن بیشتر است و کانال فروش پوشاک و بدلیجات از کانال با موضوع فروش سنگ آهن جذب بیشتری دارد.


روبیکا؛ ممبر فیک یا ممبر پاپ آپ؟ کدام را انتخاب کنیم؟


ممبر فیک یا ممبر پاپ آپ؟

بسیاری به دنبال ممبر فیک اند تا آمار ممبر و فالور خود را بالا نشان دهند. اما بهتر است بدانید ممبر فیک فقط آمار را بالا می برد و هیچ فعالیتی ندارد و حتی بازدیدی هم انجام نمی دهد.

ممبرهای جذب شده از تبلیغات پاپ آپ روبیکا علاوه بر اینکه آمار ممبرها و فالوورها را بالا می برد، چون واقعی و فعالند از پست ها بازدید هم می کنند و وارد تعامل هم می شوند. ممکن است از پستی خوششان بیاید و آن را برای دوستانشان بفرستند یا با آنها به اشتراک بگذارند، ممکن است پستی را لایک کنند یا برای آن کامنت بگذارند، ممکن است برای شما پیام بدهند و سوال کنند و همچنین ممکن است از شما خرید کنند.

به زبان ساده ممبر پاپ آپ روبیکا، یکی مثل ما و شماست و چون یکی مثل ماست رفتارش مثل هر کدام از ما انسان ها می تواند باشد.


جذابیت محتوا رمز جذب بیشتر ممبر

هر چه تبلیغات جذاب تر باشد، تاثیر گذاری آن بیشتر است. تبلیغات پاپ آپ روبیکا نیز از این قاعده مستثنی نیست. میزان جذب پاپ آپ در روبیکا به جذابیت کانال و محتوا بستگی دارد و هر چه محتوا جذاب تر باشد، میزان جذب بالاتر خواهد رفت به همین خاطر توصیه می شود در زمان انجام تبلیغات روبیکا محتوای جذاب در کانال داشته باشید.

برای کانال خود نام یا عنوان جذابی انتخاب کنید.

تصویر جذابی برای کانال انتخاب کنید.

حداقل ده، پانزده پست در کانال خود داشته باشید و پست های آخرتان جذاب باشد.


بازدهی پاپ آپ چطور است؟

اگر منظور از بازدهی، میزان جذب و تعامل نسبت به سایر روش های تبلیغاتی و افزایش ممبر است، با توجه به واقعی و فعال بودن ممبرها بازدهی خوب است. اما اگر منظور، میزان فروش است این بستگی به جذابیت محتوا و نیاز کاربران دارد و نظر کلی نمی توان داد. در صورتی که کاربر کالا یا خدمات شما را بپسندد و نیاز به آن داشته باشد با شما وارد تعامل شده و از شما خرید می کند.


کیفیت ممبرها چطور است؟

ممبر پاپ آپ، ممبرهای واقعی و متعلق به افرادی مثل ما و شما هستند که اختیاری عضو می شوند؛ افرادی با نیازها و علایق متفاوت که از روبیکا برای ارتباط با دیگران استفاده می کنند. به همین خاطر ممبرهای جذب شده ممبر با کیفیت بالا به حساب می آید.

همه تلاش ما در نینا لایک بر این است که بهترین سرویس ها با بهترین کیفیت و قیمت مناسب را به کاربران و مشتریان خود ارائه دهیم. تبلیغات پاپ آپ روبیکا در کنار پاپ آپ ایتا، بله، سروش، تلگرام و اینستاگرام جزو تبلیغات با کیفیت ما می باشد.


چطور تبلیغات روبیکا را سفارش دهیم؟


ممبر پاپ آپ را چطور خریداری کنیم؟

برای سفارش پاپ آپ روبیکا از طریق یکی از راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید. در صورت نیاز به مشاوره، همکاران ما مشاوره لازم را اختیار شما قرار داده و به سوالات شما پاسخ می دهند، پس از هماهنگی زمان انجام تبلیغات، سفارش را ثبت کرده و نزدیک ترین زمان ممکن را برایتان رزرو می کنند.

تا اینجا با پاپ روبیکا که روشی مناسب برای افزایش ممبر روبیکا و همچنین افزایش فالوور روبیکا می باشد آشنا شدید. در ادامه سوالات متداول در زمینه این روش تبلیغ روبیکا را هم مطالعه نمایید.

سوالات متداول

آیا تبلیغات پاپ آپ روبیکا به کانال یا پیج صدمه می زند یا باعث مسدود شدن آن می شود؟

خیر. پاپ آپ اسپم نیست بلکه یک شیوه تبلیغاتی است و هیچ چیز غیر متعارفی ندارد که به پیج یا کانال شما صدمه بزند. نه تنها به کانال و پیج شما صدمه ای نمی زند بلکه باعث رشد آن نیز خواهد شد.


آیا برای پاپ آپ نیاز به دسترسی ادمین یا رمز عبور می باشد؟

خیر. برای انجام تبلیغات به هیچ چیز جز آدرس کانال شما نیاز نیست.


آیا باید برای جذب ممبر اپلیکیشنی را نصب کنم؟

خیر. نیاز به نصب هیچ برنامه و اپلیکیشنی برای تبلیغات پاپ آپ ایتا نیست و اصولا نصب اپلیکیشن های متفرقه را هم اصلا توصیه نمی کنیم. با توجه به افزایش نصب بد افزار، هک و سرقت اطلاعات، پیشنهاد می کنیم هیچ اپلیکیشن و نرم افزاری را تا کاملا از ایمن بودن آن اطمینان پیدا نکرده اید نصب نکنید.


آیا میزان جذب تضمینی است؟

پاپ آپ نوعی تبلیغات است و در تبلیغات هیچ تضمینی وجود ندارد. در این شیوه کاربران به اختیار عضو کانال شما می شوند و میزان جذب به جذابیت محتوا و کانال شما بستگی دارد. در عین حال لازم به ذکر است که اکثرا میزان جذب ممبر روبیکا در محدوده گفته شده در پلن مورد نظر می باشد.


چگونه می توان اطمینان پیدا کرد که ممبرهای جذب شده واقعی اند؟

می توانید در لیست ممبرها آنلاین بودن ممبرها را چک کنید. همچنین می توانید به چند ممبر جذب شده پیام ارسال کنید و حتی نظر آنها را درباره محتوای کانال جویا شوید. مشاهده می کنید که پیام ها مشاهده شده و به آنها پاسخ داده و می توانید اطمینان پیدا کنید که ممبرها واقعی اند.


جذب کانال بهتر است یا پیج؟

تبلیغ پاپ آپ روبیکا برای کانال و پیج هر دو امکان پذیر است اما میزان جذب فالور پیج معمولا کمتر از میزان جذب کانال است. میزان جذب پلن ها برای کانال می باشد و طبیعتا جذب پیج کمتر است و ممکن است حتی به نصف میزان جذب کانال برسد. اگر قصد تبلیغات پیج روبیکا را دارید، انتظار جذب کمتر از کانال را داشته باشید.


آیا تبلیغ پاپ آپ را می توان تکرار کرد؟

در صورتی که پلن های انتخابی اشتراک مخاطب نداشته باشند بله هیچ مانعی در تکرار پاپ اپ نیست. اما با تکرار یک پلن یا پلن هایی که اشتراک مخاطب داشته باشند در کوتاه مدت ممکن است جذب ممبر کاهش یابد به همین خاطر بهتر است حداقل دو سه هفته فاصله بین تبلیغ این پلن ها بیفتد. ما قبل از ثبت سفارش، مشاوره های لازم در زمینه انتخاب پلن مناسب را به مشتریان می دهیم که متضرر نشوند.


ممبر روبیکا با فالور روبیکا چه تفاوتی دارد؟

به اعضایی که به کانال و گروه روبیکا اضافه می شود، ممبر گفته می شود و به اعضایی که به پیج روبینو اضافه می شود فالوور می گویند. تبلیغات پاپ آپ روبیکا برای افزودن ممبر و فالوور روبیکا هر دو انجام می شود.

نظر مشتریان

سلطانی، مدیر تبلیغات:
من مدیر تبلیغات چند کانال در زمینه اطلاع رسانی و سرگرمی هستم. تبلیغات پاپ آپ روبیکا نینا لایک برای ما خیلی خوب جواب داده و ما جزو مشتریان دائمی شان شدیم و به صورت دوره ای تبلیغ می کنیم و راضی هستیم.
مرجانه، ادمین کانال:
ما کانال بهداشت و زیبایی داریم و دنبال روشی برای جذب ممبر با کیفیت روبیکا بودیم. پشتیبانی پیشنهاد امتحان پاپ را به ما داد. در ابتدا مردد بودیم ولی پس از امتحان پلن 1 بلافاصله سفارش پلن های بالاتر را دادم. سفارش هایم هم سریع انجام شد و هم میزان جذب به تعداد گفته شده بود و هم کیفیت ممبرها عالی بود.
مهدی محمدی:
برای کانال فروشگاهی تبلیغ دادم، پلن 3 را زدم و بازدیدم 100 کا و میزان جذبم 1.5 کا بود. البته انتظار کمتر از این را داشتم. هم از جذب راضی بودم و هم از فروش.
سارا، ادمین کانال آموزشی:
من برای اولین بار که می خواستم تبلیغات کنم چون جذب بالا می خواستم به دنبال پلن بالا بودم ولی در عین حال می ترسیدم. پشتیبانی فروش گفت بهتره اول پلن پایین را امتحان کنی اگر راضی بودی و ترست ریخت بروی سراغ پلن های بالاتر. دل را به دریا زدم و همین کار را کردم. دیدم خوبه هم خودم رفتم سراغ پلن بالاتر هم به دوستانم پیشنهاد کردم.
تیم قدرتمند و حرفه ای
خرید آسان و بدون دردسر
صرفه جویی در هزینه ها
صرفه جویی در زمان
خرید و پشتیبانی

شما در طول شبانه روز می توانید خرید خود را انجام دهید.
ثبت نام ورود به پنل فروش

پشتیبانی:

برای مشاوره و پشتیبانی از طریق پیام رسان های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن: 09357939573   تماس: 11 صبح تا 7 شب