برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تبادلات ایتا - جذب ممبر تبادل ایتا

تبادل ایتا چیست؟

یکی از راه های افزایش ممبر ایتا، تبادل بین کانال ها و گروه هاست. در این روش ادمین دو یا چند کانال یا گروه با تعداد ممبرهای نزدیک به هم با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و پست تبلیغاتی یا لینک کانال دیگر را در کانال یا گروه خود منتشر می کنند. در این حالت اعضای هر کانال با کانال دیگر آشنا شده و در صورت تمایل عضو کانال دیگر می شوند.

گاهی تعداد زیادی از کانال ها و گروه ها در تبادلات ایتا شرکت کرده و لینک های یکدیگر را در کانال ها و گروه هایشان منتشر می کنند.

به ممبرهایی که از راه تبادلات ایتا جذب شده، ممبر تبادل ایتا می گویند که واقعی و فعال اند اما نمی توان انتظار جذب بالایی از تبادل داشت.

 

تبادلات ایتا چیست و چگونه اضافه می شود؟

 

اهمیت تبادلات ایتا

هدف هر کانال و کسب و کار در ایتا افزایش ممبر می باشد چرا که بدون افزایش مخاطب رشد کانال دست یافتنی نیست. علاوه بر این درآمد زایی از کانال با افزایش ممبرها و به تبع آن افزایش اعتبار کانال میسر می شود. تولید محتوای جذاب و مستمر در کنار تعامل و تبادلات ایتا روش های خوبی برای افزایش ممبر می باشد.

 

انواع تبادلات ایتا

تبادلات کانال ایتا: در این روش دو یا چند کانال با تعداد ممبر نزدیک به هم با یکدیگر تبادل می کنند.

تبادلات گروه ایتا: در این روش دو یا چند گروه با تعداد ممبر نزدیک به هم با یکدیگر تبادل می کنند.

 

بازدید ممبر تبادل ایتا

ممبر تبادل ممبری واقعی و فعال است و از پست ها بازدید می کند.

 

ریزش ممبر تبادل در ایتا

ممبر تبادل به اختیار خود وارد کانال یا گروه می شود و به اختیار خود خارج می شود و ریزش آن نامشخص است.

 

کاربرد ممبر تبادل ایتا

تبادل ایتا معمولا برای معرفی کانال یا گروه به دیگران و افزایش ممبر ایتا به کار می رود.

 

تفاوت ممبر تبادل در ایتا با ممبر فیک

ممبر فیک ایتا غیر واقعی و غیر فعال است و بازدید و تعامل ندارد اما ممبر تبادلات ایتا واقعی و فعال است و بازدید دارد و ممکن است خرید هم داشته باشد.

 

تفاوت ممبر تبادل ایتا با ممبر اجباری

ممبر اجباری ایتا بدون آگاهی و رضایت کاربر به کانال و گروه اضافه می شود در صورتی که ممبر تبادل اختیاری است و با رضایت خود عضو کانال شده و تعامل و بازدید دارد.

 

تفاوت ممبر تبادل ایتا با سایر انواع ممبر اختیاری

ممبر تبادل یکی از انواع ممبر اختیاری ایتا است. در حالت کلی تبادلات ایتا رایگان است و به همین خاطر ممبر ایتا رایگان اضافه می شود، اگر چه ممکن است بعضی ادمین ها هزینه ای برای تبادل دریافت کنند. در تبادلات ایتا میزان جذب مشخص نیست و معمولا جذب زیادی اتفاق نمی افتد و برای جذب بالا باید سایر روش های تبلیغات در ایتا را انتخاب کرد.

 

مزایای ممبر تبادلات ایتا

- رایگان بودن

- افزایش اعتبار کانال و بالا رفتن اعتماد مخاطب

 

معایب ممبر تبادلات ایتا

- جذب پایین نسبت به سایر روش های افزایش ممبر.

- زمانبر بودن پروسه تعامل و هماهنگی با دیگران.

 

ممبر تبادل رایگان ایتا

اصولا تبادلات ایتا رایگان است و ممبر تبادل ایتا نیز رایگان می باشد. اگرچه ممکن است برخی ادمین ها برای انجام تبادل بین کانال ها و گروه ها هزینه ای دریافت کنند.

 

خرید ممبر ایتا

اگر فرصت و حوصله تبادلات ایتا را ندارید و به دنبال خرید ممبر تبادل ایتا هستید، چنین ممبری برای خرید وجود ندارد اما می توانید به جای آن سایر انواع ممبر اختیاری و اجباری را به راحتی خریداری کنید. برای این منظور می توانید به پنل فروش مراجعه کنید یا با پشتیبانی آنلاین ارتباط بگیرید و پیام ارسال کنید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

 

سوالات متداول

 

- آیا افزایش ممبر تبادل ایتا روش مناسبی برای کانال و گروه توصیه می شود؟

تبادلات روش مناسبی برای جذب ممبر کانال و گروه ایتا می باشد. در این روش اعضای هر کانال تبلیغ کانال یا کانال های دیگر را می بینند و در صورت تمایل عضو کانال دیگر می شوند. افزایش ممبر تبادلات ایتا روش مناسبی برای افزایش ممبر می باشد. به این نکته هم توجه داشته باشید که جذب ممبر تبادل ایتا نیاز به صبر و حوصله دارد.

 

- جذب ممبر تبادلات ایتا بهتر است یا خرید ممبر ایتا؟

هر روشی مخاطب خاص خود را دارد و نمی توان گفت کدام بهتر یا کدام بدتر است فقط بحث میزان جذب است. یعنی بین روش های تبلیغاتی برای جذب ممبر تبادلات ایتا کمتر است اما جذب پاپ آپ بیشتر است در عین حال با خرید ممبر ایتا می توانید اعضای کانال خود را افزایش دهید.

 

اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

خرید و پشتیبانی

شما در طول شبانه روز می توانید خرید خود را انجام دهید.
ثبت نام ورود به پنل فروش

پشتیبانی:

برای مشاوره و پشتیبانی از طریق پیام رسان های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن: 09357939573   تماس: 11 صبح تا 7 شب