برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

خرید ممبر فیک بله {سریع + بدون ریزش} - افزایش ممبر فیک در بله

خرید ممبر فیک بله {سریع + بدون ریزش} - افزایش ممبر فیک در بله

ممبر فیک بله چیست؟

ممبر فیک بله یکی از انواع ممبر است که برای افزایش اعضای کانال و گروه بله استفاده می شود. این ممبر هیچ گونه فعالیت و تعاملی ندارد و به همین خاطر به عنوان ممبر آفلاین نیز شناخته می شوند.

ممبر فیک اصطلاحی است که از ترکیب دو کلمه ممبر (member) به معنی عضو و فیک (fake) به معنی جعلی و تقلبی ساخته شده و به معنی اعضای غیر واقعی، جعلی و بی اعتبار بله می باشد.

معمولا، ممبرهای فیک با استفاده از شماره های مجازی خارجی به وسیله برنامه و ربات ایجاد شده و توسط ربات ها مدیریت می شوند. این ممبرها عکس پروفایل و بیوگرافی ندارند و نام و آی دی آنها معمولا ترکیبی از حروف به هم ریخته و نامفهوم است. ممبر فیک غیر فعال است و صرفا برای اهداف تجاری ایجاد شده است.

 

ممبر فیک بله چیست و چگونه اضافه می شود + قیمت و خرید ممبر بله

 

تفاوت ممبر فیک با ممبر واقعی

تعریف های مختلفی برای ممبر فیک وجود دارد به زبان ساده فردی که با استفاده از شماره حقیقی سیم کارت فعال خود عضو بله می شود و فعالیت های روزمره خود را با این اکانت انجام می دهد، به اختیار خودش عضو کانالی می شود و از پست های آن بازدید می کند و آنها لایک کرده یا با دیگران به اشتراک می گذارد به عنوان ممبر واقعی و فعال بله شناخته می شود اما اکانتی که با شماره مجازی یا غیرفعال یا غیر واقعی عضو بله شود و هیچ گونه فعالیت خاصی هم در این پلتفرم نداشته و غیر فعال باشد به عنوان ممبر فیک شناخته می شود. این ممبرها صرفا برای بالا بردن آمار اعضا به وسیله ربات عضو کانال می شوند و هیچ گونه بازدید یا تعاملی هم ندارند.

 

اهمیت ممبر فیک در بله

یکی از نشانه های پرطرفدار بودن کانال ها و گروه ها در شکبه های اجتماعی، تعداد اعضا آنهاست. بله هم از این امر مستثنی نیست و هر اندازه تعداد اعضایش بیشتر باشد، این تصور در مخاطب ایجاد می شود که اعتبار کانال و گروه بیشتر است.

ممبرهای فیک با اینکه واقعی نیستند و فعالیتی هم ندارند، اما این احساس را در مخاطب تقویت می کنند و اعتبار کانال افزایش می یابد.

علت تمایل بیشتر ادمین کانال ها به افزایش ممبر فیک همین القای اعتبار به مخاطب است.

 

بازدید ممبر فیک بله

ممبرفیک بله به این دلیل که یک کاربر واقعی پشت آن وجود ندارد غیر فعال است و بازدید ندارد.

 

ریزش ممبرفیک بله

ممبر فیک به خودی خود ریزش ندارد یعنی چون کاربری پشت آن نیست به اختیار خود از کانال خارج نمی شود اما به صورت دوره ای الگوریتم های پیام رسان ها آنها را شناسایی و حذف می کنند. پس می توان گفت که در عمل ممبر فیک بدون ریزش وجود ندارد و همه چیز به الگوریتم ها و زمان شناسایی آنها بر می گردد.

بهتر است بدانید که چیزی به عنوان ممبر فیک مادام العمر و بدون ریزش وجود ندارد و زمان ماندگاری ممبر فیک تا وقتی است که الگوریتم های پیام رسان بله آن را به عنوان ممبر فیک شناسایی نکنند.

پس اگر جایی به ممبر بدون ریزش بله اشاره شد منظور این است که خود ممبر از کانال خارج نمی شود اما اینکه پیام رسان ها چه موقع آن را شناسایی یا حذف کنند هیچ کسی نمی تواند پیش بینی کند.

 

چگونه ممبر فیک برای بله بزنیم؟

برای جذب ممبر فیک بله دو راه وجود دارد.

اگر جزو افراد پر حوصله هستید می توانید یکی یکی ممبرهای فیک را بسازید و به کانال خود اضافه کنید و برای این باید کار عملا وقت و انرژی زیادی صرف این کار کنید. در صورتی که امکان و حوصله این کار را ندارید می توانید خرید ممبر فیک بله را به عنوان یک گزینه سریع در نظر داشته باشید.

با توجه به اینکه ایجاد و افزودن ممبر فیک به کانال یا گروه زمانبر و دشوار بوده و نیاز به ماه ها زمان دارد، خرید ممبر فیک با قیمت مناسب روشی منطقی برای افزایش تعداد اعضا می باشد. این کار به شما امکان می دهد تا وقت خود را برای تولید محتوا و ارتباط با دیگران صرف کنید.

 

چرا باید ممبر بله فیک بخریم؟

لازم است بدانید که بهترین راه برای افزایش ممبر بله تولید محتوای جذاب در کانال و همچنین تبلیغات و نیز تعامل با دنبال کنندگان و مخاطبان است. پس ما هم همین روش را به شما توصیه می کنیم اما این واقعیت وجود دارد که در آغاز راه اندازی یک کانال با محتوا و تعداد اعضای کم، جلب توجه مخاطبان و بالا بردن تعداد اعضای آن بسیار دشوار و زمانبر است و به چالش بزرگی برای مدیران کانال تبدیل شده است به همین دلیل بسیاری از ادمین ها در ابتدای کار یکی دو کا ممبر فیک اضافه می کنند تا آمار اعضای کانال خود را به حد قابل قبولی برسانند و به مخاطبان واقعی نشان دهند که کانال قابل اعتماد است. پس از آن با تمرکز بر تبلیغات به جذب ممبر واقعی اقدام می کنند.

 

تفاوت ممبر اجباری و ممبر بله فیک

ممبر فیک غیر فعال است و از پست های کانال بازدید نمی کند اما ممبر اجباری واقعی است و بازدید کم و ریزش بالایی دارد.

 

تفاوت ممبر اختیاری و ممبر فیک در بله

پشت هر ممبر اختیاری یک فرد واقعی قرار دارد و به طور اختیاری عضو کانال یا گروه می شوند و به همین خاطر محتوای کانال یا گروه را دنبال کرده و از پست ها بازدید کرده و با آن تعامل دارند ولی ممبر فیک واقعی نیست و هیچ گونه تعامل یا بازدید ندارد.

 

مزایای ممبر فیک بله

- هزینه کمتر نسبت به ممبر واقعی

- بالا رفتن اعتبار کانال

- بالا رفتن اعتماد مخاطب

 

معایب ممبر بله فیک

- غیر فعال است و تعامل، بازدید و خرید ندارد.

- پس از اینکه توسط بله به عنوان ممبر فیک شناسایی شد به صورت گروهی حذف می شود.

 

ممبر فیک بله ارزان

انواع ممبر فیک پیام رسان بله با قیمت های مختلف وجود دارد اما به طور کلی نسبت به انواع دیگر، ممبر فیک ارزان به حساب می آید. برای خرید ممبر فیک ارزان بله می توانید به پنل فروش مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

 

هزینه ممبر فیک بله

انواع مختلفی از اعضای فیک وجود دارد که هزینه ممبر فیک در بله برای هر کدام متفاوت از دیگری است.

به طور کلی می توان گفت که قیمت ممبر فیک به هزینه های تولید و نگهداری، زمان شروع، سرعت انجام، کیفیت ممبرها و... بستگی دارد. همچنین تعداد ممبرهای سفارش داده شده در هزینه ممبر فیک بله تاثیرگذار است.

تعرفه ممبر فیک بله در وب سایت، کانال و پنل فروش نینا لایک قابل مشاهده می باشد. لطفا برای مشاهده قیمت ممبر فیک بله به لیست قیمت مراجعه نمایید.

 

خرید ممبر فیک بله

ما در نینا لایک علاوه بر تبلیغات، خدمات ممبر فیک بله را نیز ارائه می دهیم. خرید ممبر فیک بله بسیار ساده است و شما با عضویت در پنل فروش به راحتی می توانید به تعداد دلخواه سفارش خود را ثبت کنید. سفارش ها به صورت خودکار انجام شده و ممبرها به کانال یا گروه شما اضافه می شوند.

 

سوالات متداول

 

- برای افزایش ممبر فیک بله چه راه هایی وجود دارد؟

برای افزایش ممبر فیک بله می توانید ممبر فیک را خریداری کنید یا آن را بسازید و به کانال و گروه اضافه کنید.

 

- آیا ممبر فیک بدون ریزش بله وجود دارد؟

عدم ریزش اعضای فیک یک مسئله فنی است. بدین صورت که ممبر فیک به خودی خود ریزش ندارد و از کانال یا گروه خارج نمی شود. اما با توجه به اینکه پیام رسان ها ممبر واقعی را بر ممبر فیک ترجیح می دهند و با ممبر فیک مشکل دارند، الگوریتم های خود را به صورت دوره ای به روز رسانی می کنند تا ممبرهای فیک را شناسایی و حذف کنند. پس می توان به این شیوه توضیح داد ممبر فیک بدون ریزش بله برای مدت طولانی وجود ندارد و این ممبرها تا زمانی ریزش ندارند که توسط بله شناسایی نشده باشند.

 

- آیا ممبر فیک برای کانال بله توصیه می کنید؟

با توجه به اینکه ممبر فیک قیمت پایینی دارد اکثر مدیران تمایل به تهیه ممبر فیک برای کانال بله خود دارند و خرید ممبر فیک برای کانال بله با هدف رساندن تعداد ممبرها به بالای 1 یا 2 کا متداول است. اما با توجه به اینکه ممبر فیک بازدید ندارد زدن ممبر فیک برای کانال بله به تعداد زیاد توصیه نمی شود چون در حجم بالا برای متعادل کردن نسبت بازدید به اعضا مجبور می شوید ویو فیک نیز خریداری کنید.

 

آیا راهی برای تشخیص ممبر فیک وجود دارد؟

راهی قطعی برای تشخیص اعضای فیک وجود ندارد اما در صورتی که تعداد اعضای کانال به سرعت رشد کرده و پس از مدتی کاهش سریع اعضا می توان احتمال داد که این اعضا غیر واقعی بوده اند. همچنین از نسبت بازدید پست ها به اعضای کانال هم تا حدودی می توان به فیک بودن ممبرها پی برد. اگر تعداد اعضای کانال زیاد و بازدید پست ها کم باشد می توان احتمال داد که کانال ممبر فیک زده است اما چون امکان مشاهده اعضای کانال وجود ندارد به طور قطعی نمی توان آن را تشخیص داد.

 

اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

خرید و پشتیبانی

شما در طول شبانه روز می توانید خرید خود را انجام دهید.
ثبت نام ورود به پنل فروش

پشتیبانی:

برای مشاوره و پشتیبانی از طریق پیام رسان های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن: 09357939573   تماس: 11 صبح تا 7 شب