برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کسب درآمد از بازی همستر کامبت + کد مورس و دیلی کمبو

کسب درآمد از بازی همستر کامبت + کد مورس و دیلی کمبو

 

همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت یک بازی جذاب خلاقانه و سرگرم‌کننده است که بر بستر تلگرام ارائه شده و بسیار محبوب شده است و تعداد کاربران آن به بیش از 100 میلیون نفر رسیده است.

در این بازی فوق‌العاده، شما به عنوان یک بازیکن، با کلیک و ضربه زدن به همسترهای بامزه ای که روی صفحه موبایلتان ظاهر می‌شوند، توکن‌ها سکه های مجازی همستر را جمع‌آوری می‌کنید.

هدف اصلی بازی همستر کامبت، جمع‌آوری سکه‌ها به عنوان مبلغ و سرمایه اولیه برای ایجاد یک صرافی ارز دیجیتال است. شما به عنوان یک بازیکن، یک صرافی را انتخاب می‌کنید و به عنوان مدیر آن عمل می‌کنید. شما به عنوان یک مدیرعامل بازی، باید تصمیم‌های هوشمندانه‌ای برای توسعه و پیشرفت صرافی خود بگیرید.

شما باید در زمینه‌های مختلف مانند بازارسازی، روابط عمومی، تیم توسعه، انطباق با قوانین و پیشرفت‌های جانبی تلاش کنید تا صرافی خود را به اوج موفقیت برسانید.

هر گامی که در توسعه صرافی برمی‌دارید، به درآمد روزانه خود اضافه می‌کنید و می‌توانید این درآمد را به صورت توکن همستر کامبت دریافت کنید.

در این بازی، شما باید هر سه ساعت یک بار وارد بازی شوید تا درآمد ساعتی خود را برای سه ساعت دیگر فعال نگه دارید. با توجه به این نکته مهم، باید به دقت و با تمرکز به توسعه صرافی‌تان پرداخته و به بهترین شکل ممکن آن را به پیش ببرید.

این بازی، علاوه بر بهبود مهارت‌های مدیریتی، انگیزه بازیکنان برای یادگیری بیشتر در زمینه ارزهای دیجیتال را نیز افزایش می‌دهد. بازی همستر کامبت، یک راه عالی برای کسب تجربه و دانش در زمینه ارزهای دیجیتال است و همچنین سرگرم‌کننده و آموزنده است.

 

 

 

عضویت در همستر کامبت

عضویت و شروع پیچیدگی خاصی ندارد و بسیار آسان است فقط کافی است تلگرام روی گوشی یا تبلت شما نصب باشد و عضو آن باشید.

برای ورود به دنیای هیجان انگیز بازی همستر و جمع‌آوری سکه‌های مجازی آن، ابتدا باید عضو ربات تلگرامی این بازی شوید. برای این کار تلگرام خود را باز کرده و از لینک زیر وارد ربات شده و روی start ضربه بزنید تا وارد بازی شوید.

ورود به بازی همستر کامبت: اینجا را کلیک کنید

وقتی وارد بازی همستر تلگرام می‌شوید، پنل مدیریتی آن برای شما باز می شود که شامل چند بخش مختلف است. در صفحه اصلی یک سکه با تصویری از یک همستر بامزه قرار دارد و هر زمان که به مرحله بالاتر می روید، این همستر قوی‌تر و قدرتمندتر می‌شود. با هر بار افزایش سطح همستر، تعداد همستر کوین‌ها به ازای هر ضربه یا کلیک و همچنین قدرت ماین کردن سکه‌ها افزایش پیدا می‌کند.

برای جمع‌آوری سکه‌های همستر، کافی است روی تصویر همستر ضربه بزنید یا کلیک کنید تا مقداری همستر کوین دریافت کنید. در این بازی هر ضربه ای که روی همستر بزنید یک سکه از نوار انرژی پایین صفحه کم شده و به موجودی سکه های شما اضافه می شود. پس از اینکه بر اثر کلیک های شما نوار انرژی خالی شد، لازم است مدتی صبر کنید تا این نوار پر شود و دوباره بتوانید با ضربه سکه دریافت کنید.

بازی همستر کامبت

 

همستر کوین چیست؟

سکه هایی که شما در بازی Hamster Kombat جمع آوری می کنید همستر کوین نام دارد و احتمالا پس از اینکه در صرافی ها لیست شد ارزش واقعی خود را پیدا می کند.

 

راهنمای گام به گام بازی همستر کامبت

اولین و ساده‌ترین روش برای دریافت توکن در بازی همستر کامبت ضربه‌زدن روی همستر ظاهرشده در صفحه گوشی است. در ابتدا، هر ضربه که روی همستر بزنید یک سکه از نوار انرژی پایین کم و به موجودی شما اضافه می‌شود. وقتی نوار انرژی خالی  شد، باید مدتی صبر کنید تا پر شود و دوباره بتوانید سکه بگیرید.

تصویری از بازی همستر کامبت

 

افزایش درآمد همستر کامبت با Boost کردن

بخش Boost به عنوان یک تقویت کننده و شتاب دهنده برای بازی در نظر گرفته شده است. با کلیک بر روی دکمه Boost می توانید وارد این بخش شده و در جایگاه بوسترهای رایگان روزانه با کلیک بر روی گزینه Full energy نوار انرژی شما پر می شود و می توانید دوباره از طریق انگشت زدن روی همستر سکه جمع آوری کنید. شما می توانید هر روز 6 بار به این روش نوار انرژی را پر کرده و مشغول استخراج سکه شوید. هر بار که انرژی خود را شارژ می کنید تا یک ساعت امکان شارژ مجدد غیر فعال می شود و پس از گذشت یک ساعت دوباره می توانید اقدام به شارژ نوار انرژی کنید. در این گیم یک تقویت کننده دیگر به نام Turbo هم وجود دارد که برای افزایش تعداد سکه های دریافتی است که هنوز فعال نشده است. این دو گزینه رایگان است و نیازی نیست برای آنها پولی خرج کنید.

علاوه بر این بازی ابزارهای تقویت کننده پولی هم دارد که با پرداخت سکه می توانید از آنها استفاده کنید. هر بار که سطح Multitap افزایش می یابد تعداد سکه های دریافتی شما در هر بار ضربه زدن بیشتر می شود. با افزایش سطح Energy limit نیز موجودی سکه های نوار انرژی بیشتر می شود.

 

تبادل یا Exchange

در این بخش از بازی شما می توانید با انتخاب یک صرافی علاوه بر اینکه نقش مدیرعامل آن را ایفا می کنید همچنین برای برداشت یا مبادله همستر کوین های خود از این صرافی استفاده کنید. با انتخاب صرافی مورد نظر 5000 همستر کوین جایزه می گیرید. در صورتی که صرافی را به اشتباه انتخاب کرده باشید، می توانید آن را تغییر دهید.

پس از انتخاب صرافی می توانید آن را توسعه داده و درآمد بیشتری کسب کنید.

 

استخراج خودکار سکه یا Mine کردن

در این قسمت از بازی Hamster Kombat شما قادر خواهید بود با پرداخت سکه و خرید کارت های استخراج به صورت خودکار سکه به دست بیاورید. میزان استخراج خودکار سکه در کارت های مختلف متفاوت است و به صورت روزانه و یا ساعتی عملیات ماینینگ خودکار انجام خواهد شد.

این بخش که در حقیقت واحد توسعه صرافی می باشد از قسمت های مختلف تشکیل شده است که قادر است صرافی را در ابعاد مختلف توسعه دهد.

قسمت Markets که مربوط به قابلیت های صرافی مانند انواع ترید و تنوع ارزها و بازارسازی می باشد.

قسمت PR&Team که مربوط به روابط عمومی و تیم توسعه، شبکه های اجتماعی، اینفلوئنسرها و رویدادهای مختلف کریپتویی می باشد.

قسمت Legal که مربوط به مسائل حقوقی و دریافت مجوز از کشورهای مختلف می باشد.

قسمت Specials که مربوط به پیشرفت های جانبی بوده و کارت های ویژه در آن قرار دارد.

کارت های مختلفی را در این قسمت های چهارگانه موجود است و شما می توانید با پرداخت سکه و خرید هر کارت، درآمد ساعتی خود در این بازی را افزایش دهید. با خرید کارت های بیشتر درآمد شما نیز افزایش پیدا می کند.

کارت های موجود در بخش Specials معمولا درآمدزایی بیشتری برایتان دارد که بهتر است در روزهای اول بازی بیشتر روی کارت های این بخش سرمایه گذاری کنید.

برخی کارت ها در سایر قسمت ها نیز درآمد خوبی نصیبتان می کنند این کارت ها معمولا قفل هستند و لازم است کارت های خاصی را خریداری کنید تا قفل کارت های پردرآمد باز شود.

میزان سکه دریافتی از این کارت‌ها در بخش Profit per hour نمایش داده می شود و 3 ساعت زمان برای برداشت این درآمد در نظر گرفته شده است. در صورت عدم برداشت ماین خودکار تا زمان برداشت این درآمد متوقف می شود.

 

 

جایزه روزانه دیلی کمبو همستر کامبت

در بخش mine بازی همستر قسمتی به نام Daily Combo وجود دارد که روزانه 5 میلیون سکه جایزه می دهد. برای دریافت این جایزه شما باید 3 کارت ویژه هر روز را از قسمت های چهارگانه Markets، PR&Team، Legal و Specials خریداری کنید. یافتن کارت های ویژه از میان صدها کار طبیعتا کار سخت و زمانبری است و انتخاب کارت های اشتباه هم سکه های شما را هم کاهش می دهد. همچنین ممکن است برای خرید کارت های ویژه لازم باشد که چند نفر از دوستان خود را به بازی دعوت کنید یا اینکه کارت خاصی را تهیه کنید تا قفل کارت ویژه باز شود.

اما برای این هم راهکاری وجود دارد. معمولا برخی بازیکنان که کارت های ویژه روزانه را پیدا می کنند لیست آنها را برای اطلاع دیگران اعلام می کنند. ما سعی می کنیم لیست کارت های روزانه را در این پست به روز رسانی کنیم.

این کارت ها هر روز تغییر می کند و شما شانس این را دارید که روزانه جایزه بزرگ 5,000,000 سکه ای را دریافت کنید.

 
 

 

دعوت از دوستان

شما می توانید با دعوت از دوستانتان به بازی همستر سکه های بیشتری به دست آورید. این بازی برای هر بازیکن یک کد دعوت اختصاصی در نظر گرفته که با ورود به بخش Friends این کد در اختیار شما قرار می گیرد. کد یا لینک اختصاصی خود را از این بخش کپی کرده و برای دوستان خود ارسال کنید یا لینک را با دیگران به اشتراک بگذارید. هر کدام از دوستان شما که از طریق این لینک وارد بازی شوند 5000 سکه به شما جایزه داده می شود و در صورتی که اکانت پرمیوم تلگرام را به بازی دعوت کنید 25000 سکه پاداش می گیرید.

این پاداش فقط به دعوت ختم نمی شود و هر چه دوستان دعوت شده شما سکه های بیشتری جمع آوری کرده و سطح آن افزایش پیدا کند، پاداش اختصاص یافته به شما نیز بیشتر خواهد شد. در زیر میزان جایزه اختصاص یافته برای هر سطح را مشاهده می کنید.

 

سطح کاربر دعوت‌شده جایزه برای کاربران عادی جایزه برای کاربران پریمیوم
Silver ۲۰٬۰۰۰ سکه ۲۵٬۰۰۰ سکه
Gold ۴۰٬۰۰۰ سکه ۵۰٬۰۰۰ سکه
Platinum ۴۰٬۰۰۰ سکه ۷۵٬۰۰۰ سکه
Diamond ۶۰٬۰۰۰ سکه ۱۰۰٬۰۰۰ سکه
Epic ۱۰۰٬۰۰۰ سکه ۱۵۰٬۰۰۰ سکه
Legendery ۲۵۰٬۰۰۰ سکه ۵۰۰٬۰۰۰ سکه
Master ۵۰۰٬۰۰۰ سکه ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ سکه
Grandmaster ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ سکه ۲٬۰۰۰٬۰۰۰ سکه

 

بخش Earn و پاداش روزانه

در این بخش شما با انجام کارهای ساده ای چون عضویت در کانال تلگرام، کانال یوتیوب و صفحه ایکس یا توئیتر همستر و دعوت از دوستان جایزه دریافت می کنید. همچنین در قسمت Daily reward هدایای روزانه ای در نظر گرفته می شود که با چک کردن روزانه این بخش و انجام کارهای خواسته شده می توانید این جایزه را نیز دریافت کنید.

لیست فعالیت ها و جایزه های این بخش در زیر آمده است.

عضویت در کانال تلگرامی همستر کامبت: ۵۰۰۰ سکه

عضویت در کانال یوتیوب همستر کمبت: ۵۰ هزار سکه

عضویت در ایکس یا توئیتر همستر: ۵۰۰۰ سکه

انتخاب نوع مبادله: پاداش ۵۰۰۰ سکه

دعوت ۳ دوست به بازی: پاداش ۲۵ هزار سکه

 

ایردراپ همستر کامبت

برنامه Airdrop همستر کامبت شامل مذاکره با صرافی ها، همکاری با مارکت میکرها و انجام همکاری های کلیدی با سایر مجموعه ها انجام شده و مرحله لیست تسک ها یا لیست وظایف هنوز در حال آماده سازی است و در آینده در دسترس قرار می گیرد.

 

کد مورس همستر کامبت

این بازی هر روز یک کد مورس مخفی در بازی قرار داده که هر بازیکن با وارد کردن این کد مورس یک میلیون سکه جایزه می گیرد.

روش ارسال کد مورس مخفی بازی همستر هم مثل ارسال مورس به صورت خط و نقطه است. در صفحه اول بازی روی دکمه Earn per tap سه بار کلیک کرده یا ضربه بزنید تا پس زمینه همستر به رنگ قرمز تغییر کند و کادر Daily Cipher که یک میلیون سکه را نمایش می دهد، در زیر نشانگر درآمد شما نمایش داده شود. حال می توانید کد مورس را با ضربه زدن وارد کنید. برای وارد کردن کد مورس نقطه (.) یک ضربه کوتاه بزنید و برای وارد کردن کد مورس خط تیره (-) انگشت خود را به مدت طولانی تری روی همستر نگه دارید. پس از وارد کردن کد صحیح هر حرف، آن حرف برای شما نمایش داده می شود و پس از وارد کردن درست همه حروف پس از فعال‌سازی کد مورس روزانه همستر کامبت جایزه خود را دریافت می کنید.

 

 

قیمت و ارزش سکه های همستر

هنوز میزان قیمت و ارزش سکه های جمع آوری شده داخل بازی همستر مشخص نیست اما بنا بر وعده های داده شده قرار است در این باره در ماه جولای اطلاع رسانی صورت گیرد. ظاهرا قرار بر این است که سکه ها به توکن های همستر قابل معامله تبدیل شوند و امکان معامله این رمز ارز فراهم شود.

علاوه بر سکه ها خود شخصیت همستر توکن های غیر قابل تعویض NFT را در خود جای داده که شخصیت هر همستر به عنوان یک دارایی دیجیتال منحصر به فرد را می توان معامله و به فروش گذاشت.

 

کد رمز و کد تقلب همستر کامبت چیست؟

بازی همستر کامبت هم مثل هر بازی دیگری کد رمز و کد تقلب دارد که برخی بازیکنان پس از کشف، آن را اطلاع رسانی می کنند.

 

راز‌های کسب سکه بازی همستر کامبت

بازی همستر فقط ضربه زدن یا تپ کردن نیست و در طول این بازی برای به دست آوردن سکه های بیشتر با چالش های فراوان و بازی های معمایی زیادی روبرو خواهید شد. بازیکنان روزانه باید کدهای مورس و کارت های ویژه را پیدا کرده، با دیگران وارد تعامل شده و در هر مرحله برای پیدا کردن رازهای جمع آوری سکه بیشتر تلاش کنند.

 

گزینه Profit per hour در همستر کامبت چیست؟

در بازی همستر امکان استخراج یا ماین خودکار سکه وجود دارد. در این حالت وقتی کاربران بازی نمی کنند به صورت خودکار سکه برای آنها استخراج می شود. شما می توانید با خرید کارت های استخراج خودکار وقتی از بازی خارج می شوید عملیات ماینینگ خودکار را فعال کنید. میزان سکه های دریافتی از استخراج خودکار در گزینه Profit per hour نمایش داده می شود.

 

سطح یا لیگ بازی چیست؟

ساختار بازی همستر به گونه ای است که وقتی میزان سکه های جمع آوری شده شما به مقدار خاصی برسد سطح یا لیگ شما بالاتر می رود پس هر چه سکه بیشتری جمع کنید سطح شما بالاتر می رود. میزان سکه های مورد نیاز برای هر سطح را در زیر مشاهده می کنید:

برنز (Bronze) از ۰ تا ۵ هزار سکه

نقره (Silver) از ۵ هزار سکه

طلا (Gold) از ۱۰ هزار سکه

پلاتینیوم (Platinum) از ۱۰۰ هزار سکه

الماس (Diamond) از ۱ میلیون سکه

حماسی (Epic) از ۲ میلیون سکه

افسانه‌ای (Legendary) از ۱۰ میلیون سکه

ارباب (Master) از ۵۰ میلیون سکه

ارباب بزرگ (Grand Master) از ۱۰۰ میلیون سکه

پادشاه (Lord) از ۱ میلیارد سکه

 

کیف پول همستر کامبت چیست؟

در حال حاضر همبستر امکان اتصال به کیف پول های سازگار با TON را فراهم کرده است. یکی از گزینه های مناسب در این زمینه استفاده از Tonkeeper می باشد. برای استفاده از این کیف پول شما به نصب کردن اپلیکیشن نیازی ندارید و می توانید از ربات کیف پول تلگرام استفاده کنید یا در صورت نیاز اپلیکیشن تون کیپر را نصب کنید.

برای اتصال کیف پول وارد بخش Airdrop شده و در قسمت Tasks list بر روی گزینه Connect your TON wallet کلیک کرده و سپس کیف پول Tonkeeper را انتخاب کنید. بر روی گزینه Connect wallet کلیک کرده و رمز عبور کیف پولتان را وارد کنید. در صورتی که اتصال با موفقیت انجام شود تیک سبز Done به شما نمایش داده می شود.

در صورتی که در صفحه ایردراپ با عبارت Coming soon مواجه شدید به معنای این است که این قابلیت هنوز برای اکانت شما فعال نشده است.

 

 

زمان انتشار توکن همستر کامبت

زمان انتشار توکن Hamster Kombat به طور دقیق مشخص نیست ولی بر طبق اعلام توسعه دهندگان احتمالا در ماه جولای (تیر و مرداد 1403) توکن همستر کامبت بر بستر بلاک چین TON ایجاد و عرضه خواهد شد. در صورت انتشار این توکن وارد صرافی های متمرکز رمز ارز خواهد شد و پس از آن کاربران می توانند سکه های جمع آوری شده را به پول واقعی یا سایر رمزارزها مانند بیت کوین، تتر، اتریوم و... تبدیل کنند.

آخرین خبر اینکه صرافی کوکوین اعلام کرد توکن همستر کامبت که با نماد HMSTR شناخته می‌شود، از فردا ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد ۱۴۰۳) در پیش‌بازار (Pre-Market) این صرافی لیست و معاملاتش به‌صورت محدود آغاز خواهد شد. (منبع)

 

دانلود بازی همستر کامبت

برای انجام بازی همستر فقط کافی است که تلگرام را روی گوشی خود نصب کرده باشید و نیاز به دانلود هیچ برنامه و اپلیکیشن دیگری ندارد. در صورتی که تلگرام را نصب نکرده اید می توانید آن را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید.

دانلود نسخه اندروید تلگرام: اینجا را کلیک کنید

دانلود نسخه ios تلگرام: اینجا را کلیک کنید

 

نصب بازی همسبتر کامبت

بازی همستر نیاز به نصب هیچ برنامه ای جز تلگرام ندارد. در صورتی که تلگرام را روی گوشی یا تبلت خود دارید و وارد آن شده اید می توانید به سایت بازی (اینجا) رفته و بر روی گزینه Play Now کلیک کنید تا ربات تلگرامی بازی برایتان باز شود. ربات را استارت کنید تا وارد بازی شوید.

 

نصب اپلیکیشن کلیک خودکار بازی همستر

اگر حوصله کلیک کردن مداوم روی همستر را ندارید می توانید از برنامه های کلیک خودکار مثل Auto Clicker – Automatic tap برای این منظور استفاده کنید. تیم همستر هنوز ممنوعیتی برای استفاده از برنامه های اتوکلیکر را اعلام نکرده اما این احتمال وجود دارد که در آینده نسبت به این برنامه ها حساس شده و کاربران را به خاطر استفاده از آن جریمه کند.

 

ارتباط بازی همستر کامبت با بازار ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال دارایی هایی هستند که در بسترهای غیرمتمرکز توسعه پیدا کرده‌اند و کاربران ارزهای دیجیتال می توانند همانند پول فیزیکی برای انجام امور مالی خود از این رمز ارزها استفاده کنند.

با گسترش روزافزون فضای مجازی و ورود ارزهای دیجیتال به بازارهای مالی، بازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر این تکنولوژی‌ها نیز  رونق گرفته‌اند. یکی از این بازی‌ها، بازی همستر کامبت است که به شما این امکان را می‌دهد تا به عنوان یک مدیر صرافی،  ارزهای دیجیتال را مدیریت کرده و سودآوری خود را افزایش دهید.

با توجه به اینکه ارزهای دیجیتال به یکی از مهمترین موارد در دنیای اقتصادی تبدیل شده‌اند، بازی همستر کامبت نیز می‌تواند نقش مهمی در ارتباط با این بازار داشته باشد. بازیکنان می‌توانند از این بازی برای آشنایی بیشتر با ارزهای دیجیتال و تجربه کسب و کار در این زمینه استفاده کنند.

 

آشنایی با بازی کریپتویی همستر کامبت

بازی همستر کامبت، یک بازی آنلاین است که به شما این امکان را می‌دهد تا وارد دنیایی از ارزهای دیجیتال شوید و یک صرافی  موفق را اداره کنید. در این بازی، شما با انتخاب یک صرافی شروع به کسب و کار خود می‌کنید و باید با استفاده از منابع موجود،  آن را به یک صرافی پر رونق تبدیل کنید.

 

نقش و اهمیت جمع‌آوری توکن‌ها در همستر کامبت

در همستر کامبت، جمع‌آوری توکن‌ها یکی از عناصر اصلی بازی است. توکن‌ها، به عنوان واحد پولی داخلی بازی، به بازیکنان امکان می‌دهند تا منابع مورد نیاز برای توسعه صرافی خود را فراهم کنند. با هر کلیک و ضربه زدن بر روی همستر در بازی، تعدادی توکن‌جمع‌آوری می‌شود که در آینده می‌تواند به درآمد بازیکن اضافه شود. این توکن‌ها احتمالاً در آینده‌ای نزدیک به عنوان یک واحد ارزی بین کاربران فعال توزیع می شود و به آنها امکان مبادله و تجارت ارزهای دیجیتال را می دهد.

 

مدیریت صرافی در بازی همستر کامبت

یکی از جذابیت‌های اصلی بازی همستر کامبت، امکان مدیریت یک صرافی ارز دیجیتال است. بازیکنان می‌توانند یک صرافی را انتخاب کرده و نقش مدیرعامل آن را بر عهده بگیرند. این امکان به آن‌ها فرصتی برای تجربه کسب و کار در حوزه ارزهای دیجیتال می‌دهد.

 

چالش‌ها و موانع در راه توسعه صرافی ارز دیجیتال

هر کسی که در دنیای ارزهای دیجیتال تجربه داشته باشد، می‌داند که راه توسعه یک صرافی ممکن است با چالش‌ها و موانع مختلفی همراه باشد. در بازی همستر کامبت نیز، بازیکنان باید با این چالش‌ها روبرو شوند و راه‌حل‌هایی برای پیشرفت صرافی خود پیدا کنند.

 

استراتژی‌های موفقیت در بازی همستر کامبت

برای موفقیت در بازی همستر کامبت، بازیکنان نیاز به استراتژی‌های خاصی دارند. انتخاب صرافی مناسب، مدیریت منابع به‌درستی و استفاده از فرصت‌های مناسب، از جمله عواملی هستند که می‌تواند به موفقیت در این بازی کمک کند.

 

ارتباط با سایر بازیکنان و اهمیت تیم‌کاری

در همستر کامبت، ارتباط با سایر بازیکنان و تشکیل تیم‌های کاری می‌تواند به توسعه صرافی و افزایش درآمد کمک کند. بازیکنان می‌توانند از تجربیات یکدیگر بهره ببرند و با همکاری در مسیر پیشرفت، به اهداف مشترک خود برسند.

 

درآمد ساعتی و اهمیت حضور منظم در بازی

یکی از عوامل مهم در همستر کامبت، درآمد ساعتی است که بازیکنان می‌توانند از آن بهره ببرند. این درآمد فقط برای سه ساعت فعال بوده و پس از آن غیرفعال می‌شود. بنابراین، حضور منظم در بازی برای کسب درآمد مداوم و افزایش آن، حائز اهمیت است.

 

سوالات متداول

 

چگونه می توانم با همستر درآمد کسب کنم؟

کسب درآمد از همستر کامبت بسیار آسان است. شما با جمع آوری سکه در بازی همستر می توانید موجودی داخلی بازی را افزایش دهید ولی با توجه به اینکه هنوز توکن این بازی در صرافی ها لیست نشده نمی توانید سکه های مجازی را به پول واقعی تبدیل کنید.

در حال حاضر هیچ تضمینی برای کسب درآمد واقعی از این بازی وجود ندارد و پیشنهاد می شود قبل از سرمایه گذاری روی بازی در این زمینه تحقیق کنید.

 

آیا بازی همستر رایگان است؟

بازی همستر کامبت رایگان است و برای خرید کارت های ارتقا دهنده درون بازی هم از سکه های درون بازی که قبلا جمع آوری کرده اید خرج می کنید.

 

قیمت ارز همستر کامبت چقدر است؟

این رمزارز هنوز در صرافی ها لیست نشده و قیمتی برای آن نمی توان تعیین کرد.

 

چگونه 1 میلیون سکه مورس را دریافت کنم؟

شما با وارد کردن کدهای مورس همستر می توانید روزانه 1,000,000 سکه دریافت کنید. برای این منظور سه بار روی گزینه Earn per tap ضربه بزنید تا رنگ پس زمینه همستر تغییر کند. حال کلمات را به صورت خط و نقطه کد مورس وارد کنید و برای نقطه روی همستر ضربه زده و برای خط انگشت خود را مدتی روی همستر نگه دارید. در صورتی که کدها را درست وارد کنید یک میلیون سکه جایزه می گیرید.


چگونه ۵ میلیون سکه دیلی کمبو را دریافت کنم؟

برای دریافت سکه های پاداش دیلی کمبو لازم است تا 3 کارت ویژه همان روز را از بخش های Markets، PR&Team، Legal و Specials پیدا و خریداری کنید. بعضی کاربران که کارت های ویژه را پیدا می کنند آنها را به دیگران معرفی می کنند که این هم راهی سریع تر برای یافتن کارت های ویژه است.

 

کارت های امروز همستر - ۲۴ خرداد

هر روز تا ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران فرصت دارید کارت‌های روزانه را وارد کنید. کارت‌های دیلی کمبو سه کارت موردنیاز برای دریافت پنج میلیون سکه امروز به شرح زیر هستند:

  • IT Team از بخش PR&Team
  • YouTube Gold Button از بخش Specials
  • Product Team از بخش PR&Team

 

کارت های امروز کمبو دیلی همستر کامبت 25 خرداد 1403

کارت‌های دیلی کمبو روزانه برای دریافت جایزه 5 میلیون سکه ای بازی همستر کامبت.

GameFi tokens
Margin trading x30
Trading bots

کارت های روزانه دیلی کمبو امروز 25 خرداد 1403 همستر کامبت

 

کارت‌ های امروز همستر ۲۶ خرداد

برای دریافت جایزه 5 میلیون سکه ای همستر کمبت، کارت های دیلی کمبو زیر را خریداری کنید:
Apps Center Listing
P2P trading
NFT Collection Launch

کارت‌ های امروز همستر ۲۶ خرداد

 

کارت‌ های همستر امروز ۲۷ خرداد

برای دریافت ۵ میلیون سکه رایگان کمبو همستر کامبت در ۲۷ خرداد، کارت‌های زیر را در بازی پیدا کرده و آنها را خریداری کنید.
Derivatives
Prediction markets
Licence Japan

کارت های امروز 27 خرداد دیلی کمبو همستر

 

کارت‌ های همستر کامبت امروز ۲۸ خرداد

کارت های دیلی کمبو امروز را برای دریافت جایزه 5 میلیون سکه ای خریداری کنید.

Web3 academy launch
Meme coins
IT team

کارت‌ های همستر کامبت امروز ۲۸ خرداد

 

 

اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

خرید و پشتیبانی

شما در طول شبانه روز می توانید خرید خود را انجام دهید.
ثبت نام ورود به پنل فروش

پشتیبانی:

برای مشاوره و پشتیبانی از طریق پیام رسان های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن: 09357939573   تماس: 11 صبح تا 7 شب