برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تفاوت فالوور واقعی غیر فعال و فالوور فیک چیست؟

فالوور فیک معمولا به اکانت های غیر واقعی گفته می شود که با استفاده از ربات ها یا سیستم های خودکار ایجاد شده و غیر واقعی اند. آی دی (ID) این اکانت ها از نام نام یا فامیل تشکیل نشده و معمولا به صورت رندوم ایجاد می شود و به همین خاطر ترکیبی از حروف و اعداد است؛ مثلا asdfwefn یا hasdgf2426 و... این اکانت ها معمولا عکس، بیو (توضیحات) پروفایل و هیچ پستی ندارند و غیر فعالند.
البته برخی از سیستم های ایجاد اکانت فیک حرفه ای تر بوده و در هنگام تولید این اکانت ها، عکس پروفایل را هم قرار می دهند.

 

فالوور واقعی فعال چیست؟

فالوور واقعی توسط کاربر واقعی ساخته می شود، توضیحات و عکس پروفایل واقعی داشته، فعال است و پست های واقعی منتشر می کند و با پیج های دیگر تعامل دارد.
به اکانتی که شما با نام و شماره و مشخصات خود یا کسب و کارتان ایجاد کرده و پست های مورد نظر خود را با دیگران به اشتراک می گذارید، برای دیگران کامنت می گذارید و به کامنت های آنها پاسخ می دهید، استوری می گذارید و دیگران را لایک می کنید، اکانت واقعی فعال گفته می شود.

 

فالوور واقعی غیر فعال چیست؟

بین فالوور فیک و واقعی فعال، گروهی از اکانت ها قرار می گیرند که نه فیک اند و نه واقعی فعال. این اکانت ها واقعی اند، توسط کاربر واقعی ساخته شده اند، توضیحات و عکس پروفایل دارند و برخی یک یا چند پست داشته و برخی ندارند.
شاید شما هم علاوه بر اکانت فعال خود، اکانتی ساخته باشید که بعضی از اوقات برای دیدن پیج دیگران، یا اطلاع از قیمت رقبا و... استفاده کنید. این اکانت شما فعال نیست و معمولا تعامل خاصی با دیگران ندارد ولی واقعی است.
برخی این دسته از اکانت ها را جزو اکانت های فیک دسته بندی می کنند و برخی جزو اکانت های واقعی.

 

فالوور واقعی غیر فعال چه ارزشی دارد؟

فالوورهای فیک هیچ ارزشی ندارند و الگوریتم های اینستاگرام به فالوورهای فیک حساس اند و آنها را حذف می کنند و در صورتی که پیجی فالوورهای فیک زیادی داشته باشد ممکن است دچار مشکل شود.
فالوورهای واقعی فعال مانند سلبریتی ها، اینفلوئنسرها، شاخ های اینستاگرام، پیج های پر مخاطب و... معمولا دیگران را فالو نمی کنند، حتی کاربران معمولی مثل ما و شما هم به راحتی پیجی را فالو نمی کنیم، چه برسد اینکه مثلا کسی توقع داشته باشد مثلا مهناز افشار، بهنوش بختیاری، علی دایی یا ایرانسل بیاید و پیجی نوپا را که تازه شروع به کار کرده فالو کند.
فالوورهای واقعی غیر فعال اینجا به کمک شما می آیند. وقتی شما پیج نوپایی دارید و تعداد فالوورهای پیج شما کم است و می خواهید تعداد فالورهایتان را به تعدادی برسانید که در تبلیغات بتوانید اعتماد مخاطبان را جذب کرده و دنبال کننده جدید یا مشتری جدید پیدا کنید، به تعداد مورد نیاز از این نوع فالوور سفارش می دهید تا به پیج شما اضافه شود.

 

فالوورهای نینا لایک جزو کدام گروه است؟

فالوورهایی که نینا لایک ارائه می دهد، جزو گروه فالوورهای واقعی غیر فعال دسته بندی می شوند. این اکانت ها توسط شبکه ای گسترده از کاربران و سرویس دهندگان ایجاد می شوند. از به هم پیوستن این اکانت ها، کاربران و سرویس دهندگان مختلف، امکان ارائه حجم بزرگی از اکانت ها به مشتریان برای ما فراهم می شود. ایجاد کنندگان این اکانت ها سلایق مختلفی دارند و ما هیچ نقشی در ایجاد اکانت ها، مشخصات پروفایل و پست های آنها نداریم.
این فالوورها غیر فعالند و برای شما کامنت نمی گذارند، پست های شما را لایک نمی کنند، برای شما دایرکت ارسال نمی کنند و از شما خرید نمی کنند. در عین این واقعیت، در بین اکانت ها، تعدادی فالوور فعال هم وجود دارد که ممکن است برای شما کامنت بگذارند، شما را لایک کنند یا حتی از شما خرید کنند.
این فالوورها در عین اینکه به بهبود آمار فالوورهای شما در نزد مخاطبان کمک می کنند، پیج شما را دچار هیچ مشکلی نمی کنند.

 

اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

خرید و پشتیبانی

شما در طول شبانه روز می توانید خرید خود را انجام دهید.
ثبت نام ورود به پنل فروش

پشتیبانی:

برای مشاوره و پشتیبانی از طریق پیام رسان های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن: 09357939573   تماس: 11 صبح تا 7 شب