برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

چرا باید آمار شبکه های اجتماعی خود را بهبود دهید

بی شک دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی، اعتبار و سرمایه آن پیج، کانال یا اکانت هستند. امروزه اعتبار و محبوبیت اکانت شما در شبکه های اجتماعی را با تعداد دنبال کنندگان آن می سنجند و هر چه این تعداد بیشتر باشد به معنای آن است که افراد بیشتری مایلند محتوای تولید شده توسط شما را دنبال کنند.
به زبان ساده شما چیزی را خوشتان آمده دنبال می کنید نه چیزی را که نپسندیده اید. آمار در شبکه های اجتماعی نشانگر این است که چه تعداد افرادی از پیج یا پست شما خوششان آمده است. بزرگی همین آمار است که دیگران را ترغیب به دنبال کردن پیج شما می کند.
معمولا وقتی پیجی تازه می زنید، جذب فالوور برای آن بسیار مشکل است. اکثر افراد برای دنبال کردن دیگران علاوه بر محتوا به تعداد دنبال کنندگان آن پیج توجه می کنند و اگر تعداد آن کم باشد به سرعت از کنار آن رد می شوند و آن را نادیده می گیرند. بهترین راه معرفی پیج و افزایش فالوور تولید محتوای با کیفیت و تعامل با دیگران است مثل کامنت گذاشتن، لایک کردن و فالو کردن اما واقعیت این است که رساندن فالوورهای پیج به 1000 مشکل است و باید انرژی و وقت زیادی صرف کرد. آمار که از هزار فالوور گذشت افراد راحت تر پیج را فالو می کنند اما همچنان تا رسیدن به آمار 10 هزار راه دشواری پیش روی شماست. آمار که از 10 هزار فراتر رفت جذب کاربران بسیار راحت تر می شود و افراد تمایل بیشتری برای فالوی پیج پیدا می کنند و روند پر شتاب تری به خود می گیرد.
برای افزایش فالوور بهترین روش تولید محتوای با کیفیت، تعامل با دیگران و تبلیغات است. برای پیج های تازه تاسیس و نوپا و یا با دنبال کننده کم، برداشتن قدم های اول یا رسیدن به 1000 یا چند هزار فالوور وقت گیر است و هزینه زیادی می طلبد به همین خاطر بسیاری مایلند که قدم اول را سریع تر و با هزینه کمتری بردارند و آمار خود را به بالای هزار یا چند هزار رسانده و قدم های جدی تر و پر هزینه را از اینجا شروع کنند. اینجا به سراغ افزایش فالوور می روند. در گذشته افراد به سراغ فالوور فیک می رفتند اما با توجه به اینکه فالوور فیک پیج را دچار مشکل می کند، سفارش فالوور واقعی جایگزین آن شده است.
ابتدا با افزایش فالوور، لایک و کامنت به میزان دلخواه آمار اولیه را بهبود داده و ویترین پیج خود را درست می کنند، سپس تعامل با سایر پیج ها و تبلیغات را شروع می کنند. در این حالت بهتر می توانند اعتماد مخاطبان را جلب کنند و آنها را به دنبال کننده یا مشتری خود تبدیل کنند.

 

آیا خرید فالوور به پیج ضربه می زند؟

الگوریتم های اینستاگرام بر اساس نرخ تعامل به پیج و پست های شما امتیاز می دهند و هر چه این امتیاز بیشتر باشد احتمال پیشنهاد پیج شما به دیگران و رفتن پست به اکسپلور بیشتر است. به زبان ساده هر چه افراد بیشتری شما را فالو کرده و کامنت بگذارند و ویدیوهای شما را ببینند، پست های شما را ذخیره کنند و با دیگران به اشتراک بگذارند، اینستاگرام پست شما را نزد کاربران محبوب تر فرض کرده و به افراد بیشتری پیشنهاد می کند به همین خاطر داشتن فالوور فعال از اهمیت بالایی برای هر پیج برخوردار است.
هر پیج علاوه بر داشتن فالوور فعال، مقداری فالوور غیر فعال هم دارد. افرادی که برای فالو شدن شما را دنبال کرده اند، رقبا، افرادی که دیر به دیر اینستاگرام خود را چک می کنند و افرادی که وقت و حوصله لایک کردن و کامنت گذاشتن را ندارند. همه این موارد نیز نرخ تعامل پیج را تا حدودی پایین می آورند. اگر 10 درصد فالوورهای شما، با شما تعامل دارند و شما را لایک می کنند و کامنت می گذارند آیا حاضرید 90 درصد بقیه را نادیده بگیرید و آنها را حذف کنید؟
فالوور واقعی که شما سفارش می دهید مانند همین فالوورهای غیر فعال است که آمار دنبال کنندگان شما را بالا برده اند اما نرخ تعاملشان پایین است. برای جبران این امر و بالا بردن نرخ تعامل نیز می توانید با خرید لایک، کامنت، بازدید و... نرخ تعامل را بالا ببرید.

 

خرید فالوور واقعی غیر فعال برای چه کسانی مناسب است و چه کمکی به کسب و کار شما می کند؟

سفارش فالوور واقعی به سلیقه افراد، برنامه و سیاست کاری و اهداف تبلیغاتی شما بستگی دارد که با ذکر چند مثال سعی می کنیم آن را بهتر توضیح دهیم. برای یک پیج شخصی که پست هایی از دلمشغولی های خود منتشر می کند، داشتن فالوور زیاد اهمیتی ندارد و چه یک نفر او را دنبال کند و چه یک میلیون نفر تفاوت چندانی ندارد اما وقتی این شخص به دنبال مشتری برای کسب و کار خود در پیج شخصی اش باشد، هر دنبال کننده برایش مهم می شود و دنبال کننده بیشتر به معنای آن است که افراد بیشتری برای او اعتبار قائل اند. برای پیجی که پست آموزشی منتشر می کند، مخاطب کیفی مهم تر از کمیت و تعداد دنبال کنندگان است.
در صورتی که کسب و کاری بخواهد از اینستاگرام صرفا برای هدایت کاربران به سایت خود استفاده کند، تعداد فالوورها برایش اهمیتی ندارد ولی اگر کسب و کاری پیجی بزند و با تبلیغات، مشتری جذب کند و کالا و خدمات خود را بفروشد تعداد فالوور اهمیت خاص خود را دارد. برای مثال یک تولید کننده یا فروشنده لباس یا لوازم خانگی یا آرایشی می خواهد پیجی بزند و حراج آخر فصل خود را تبلیغ کند. با تعداد 10 یا 100 فالوور نمی تواند تبلیغات موفقی داشته باشد و حتی نمی تواند چند ماه صبر کند و وقت و انرژی بگذارد و با دیگران تعامل کند تا یکی، یکی به تعداد فالوورهایش اضافه شود. این شخص می تواند به مقدار مورد نیاز فالور خریداری کرده و بلافاصله تبلیغات خود را شروع کند. این شخص با خرید چند هزار فالوور، اعتبار پیج خود را بالا می برد و با استفاده از تبلیغات مخاطب و مشتری جذب می کند.
اگر خیلی به داشتن فالوور اختیاری فعال حساس هستید، می توانید در ابتدای کار و قبل از تبلیغات یک یا چند هزار فالوور سفارش دهید، و نام کاربری آنها را جایی ذخیره کنید و پس از تبلیغات و هنگامی که فالوورهای اختیاری شما به تعداد مورد نظر رسید، شروع به حذف این فالوورهای غیر فعال کنید.

 

چه تعداد فالوور برای پیج مناسب است؟

این تعداد سلیقه ای و به اهداف و برنامه ها و نوع کسب و کار و برند بستگی دارد. برای یک پیج شخصی شاید 100 دنبال کننده رقم خوبی باشد، برای یک طراح 1000 تا رقم قابل تاملی است، برای یک فروشنده چند هزار تا بیش از 10 هزار رقم خوبی است. برای اپراتورهای تلفن همراه بالاتر از 100 هزار، و برای سلبریتی ها بالای چند صد هزار.

 

سفارش کدام فالوور را پیشنهاد می کنید؟

نینا لایک سرویس های متنوع افزایش فالوور را ارائه می دهد. هدف از ارائه سرویس های متنوع بالا بردن قدرت انتخاب شماست. تفاوت این سرویس ها در میزان درصد فالوور ایرانی و کیفیت فالوورهاست. منظور از کیفیت بالاتر، داشتن نام و مشخصات و عکس پروفایل، بیو با کیفیت تر و حتی در مواردی پست های آنان است که در صورت مشاهده توسط دیگران طبیعی تر و واقعی تر جلوه کنند. فالوورهای خارجی ارزان تر هستند و هر چه درصد و کیفیت پروفایل پیج ها افزایش پیدا می کنند، هزینه سرویس ها افزایش پیدا می کند. کیفیت فالوورهای میکس خارجی خوب است و کیفیت فالوورهای ایرانی نیز هر چه درصد ایرانی ها افزایش پیدا می کند بهتر می شود.
اگر صرفا برای شما تعداد فالوور و ارزان بودن مهم است می توانید فالوور میکس ارزان خارجی را خریداری کنید و اگر کیفیت و ایرانی بودن مهم است بنا به بودجه خود می توانید یکی از سرویس ها را انتخاب کنید.
در صورتی که بین چند سرویس مختلف مردد هستید که کدام را انتخاب کنید می توانید از هر کدام مقدار کمی مثلا 100 یا 1000 فالوور اضافه کنید و پس از اضافه شدن آنها را مقایسه کنید و هر کدام را پسندیدید به مقدار بیشتری اضافه کنید. ذکر این نکته ضروری است که پس از ثبت هر سفارش صبر کنید تا فالوورها به طور کامل اضافه شود و سپس سفارش بعدی را ثبت کنید.

 

آیا برای خرید فالوور محدودیت وجود دارد؟

خیر برای خرید فالوور و اضافه کردن آن به پیج هیچ محدودیتی وجود ندارد. سرویس های مختلف با کیفیت های مختلف حداقل و حداکثر تعداد متفاوتی دارند به جز این محدودیتی در خرید فالوور وجود ندارد.
تنها محدودیتی که بهتر است قائل شوید در صورت نیاز به حجم بالای فالوور، پیشنهاد می شود برای اینکه روند افزایش فالوور طبیعی جلوه کند و اینستاگرام به آن حساس نشود، آن را به روزانه حداکثر تا 5000 فالوور محدود کنید. افزایش یک باره حجم زیادی از فالوور ممکن است پیج شما را دچار مشکل کنید.

اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

خرید و پشتیبانی

شما در طول شبانه روز می توانید خرید خود را انجام دهید.
ثبت نام ورود به پنل فروش

پشتیبانی:

برای مشاوره و پشتیبانی از طریق پیام رسان های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن: 09357939573   تماس: 11 صبح تا 7 شب