برای اطلاع از پلن های موجود، زمان خالی تبلیغات و ثبت سفارش تبلیغات فقط از طریق پیام رسان های زیر با ما در ارتباط باشید.
امکان ثبت سفارش تلفنی به دلیل مفصل بود برخی از توضیحات و کاهش خطای شنیداری وجود ندارد.
راهنما:
با کلیک یا ضربه زدن روی گزینه مربوط به هر پیام رسان، به چت پیام رسان یا نسخه وب منتقل می شوید.
در صورتی که صفحه چت پشتیبانی در پیام رسان برای شما باز شد همانجا پیام خود را ارسال کنید.
اگر نسخه وب برای شما باز شد، بر روی گزینه «ارسال پیام» ضربه بزنید و پس از اینکه صفحه چت پیام رسان برای شما باز شد پیام خود را ارسال کنید.
همچنین می توانید شماره پشتیبانی را در گوشی خود ذخیره کرده و از مخاطبان خود ما را پیدا کرده و پیام ارسال کنید.
یا اینکه آی دی پشتیبانی را کپی کرده و در فضای ذخیره سازی خود جایگذاری و ارسال کرده و سپس بر روی آن ضربه بزنید تا صفحه چت پشتیبانی برایتان باز شود، آنگاه پیام خود را ارسال کنید.